Minizsákmány + Müller kuponok


A héten jártam a Müllerben és sikerült nagyon jó áron hozzájutnom egy-két dologhoz. Most ezeket mutatom meg nektek, hátha kedvet kaptok beszerzőkörútra indulni.

Már egy ideje elkezdték átpakolni a dolgokat nálunk a Müllerben, például a Catrice pult teljesen új helyre költözött és az a hír járta, hogy nem fogják tovább forgalmazni a Make up Factory termékeket (nálunk Szombathelyen; máshol állítólag mást vontak be vagy mást is bevontak). Pedig mindig szemeztem velük, mert baromi jó dolgoknak tűntek, erős színű körömlakkok, designos ecsetek, stb... De az áruk, hát fogalmazzunk úgy, hogy nem véletlenül nem vásároltam belőlük. Nem szerettem volna kiadni egy szemhéjpúderre 4000Ft-ot. Ez van. :) Aztán, amikor egyik este beugrottam, ki volt kis tálkába szórva jó pár termék, az állvány pedig sehol. Mondanom sem kell, kulturált lényhez híven jó pár darabot tönkretettek, összetörtek, kiborítottak és egyéb válogatott módokon csonkítottak már meg. Azért persze sikerült kiválogatni néhány dolgot. Plusz még egy NYX szájfényt. Nem volt alkalmam mindent kipróbálni élesben, de ami késik nem múlik.


Shimmer Cream 3615Ft helyett 495Ft és Mat Eye Shadow 2675Ft helyett 495Ft



Kajal Definer 1390Ft helyett 495Ft



NYX Diamond Sparkle szájfény 2410Ft helyett 495Ft



Szájfény, ceruza, matt és fényes szemhéjpúder minta



Lip Brush 2195Ft helyett 495Ft


Ragacsos matricák :) 12285Ft lett volna...



A Make up Factory termékektől elbúcsúztunk, de hamarosan jönnek az O.P.I lakkok a Müllerbe. Ráadásul kuponfüzet akciók is lesznek, például az előbb említett lakkokra, illetve sok-sok márkás sminkcuccra, parfümre, még cicakajára is. Mindezt a Müller 60. születésnapja alkalmából. A kitépni való kis kuponokat különböző időpontokban lehet beváltani. Van, amit már most, van, amit majd csak júniustól. Ha ügyesek vagyunk, meg tudjuk venni nyárra a naptejet 20%-kal olcsóbban már májusban.


Én már jópár kupont kiválogattam, ami érdekel. A kérdés csak az, hogy valóban beszerezhetőek lesznek-e az akciós dolgok vagy csak egy-két darab lesz belőlük, amit gyorsan elkapkodnak. Ha bármit sikerül beszereznem, úgyis írni fogok róla. :)

0 megjegyzés: