Dekoráció nyáron is!


A karácsony a kedvenc időszakom, mert olyankor minden díszes, színes. Koszorúk, gyertyák, asztaldíszek, stb... A gyertyákról nem mondok le nyáron se, mindig van pár darab itt-ott a szobában. Koszorú pedig karácsonykor és húsvétkor is van az ajtón. Valamiért úgy éreztem, túl csupasz az ajtó dísz nélkül, így nekiálltam gyártani egy nyári koszorút. 

A koszorú még karácsonykor


Alapnak a karácsonykor is használt száraz koszorúalapot használtam, (két évig volt ez az adventi koszorúnk) amit lefestettem fehérre. Mikor megszáradt, átkötöttem egy királykék szalaggal, amit hátul gombostűvel rögzítettem.

 
Ezután kagylókat, színben passzoló potpourrit meg egy-két talált kütyüt ragasztottam a szalagra. Már csak egy madzag kell, amivel fel lehet akasztani, kötni. :)



A maradék kagylót, néhány „világító kavicsot” és potpourrit pedig egy gyertya köré rendeztem egy tálra.

Ti szoktátok nyáron díszíteni a lakást? Mire használjátok a nyaraláson gyűjtött kagylót?

1 megjegyzés: