Ékszerek által inspirálva – körmös kihívás II.


Masni, arany, gyöngyök – a luxus jutott eszembe az aktuális ékszerekről. Festettem egy kis gyöngysort, egy kis masnit, de amit így utólag leginkább értékelni tudok, az a többi körmön látható rácsos-hálós minta. Nem is igazán festésről van szó itt, hanem szintkülönbségről, majdnem ugyanazzal a színnel, mint az alap. A „rácsok” érintkezőpontjait arany pöttyökkel, a masnit gyöngyre hajazó pöttyel díszítettem. Szerintem visszafogott és elegáns lett. Messziről alig látni, de közelről mutatós, szeretem hordani.
Nektek tetszik? Nézzétek meg a többiek munkáit is! :)






Amit használtam:


7 megjegyzés:

  1. Nagyon ari lett! a Nagyujjad a kedvencem. <3
    Ui.: Nem kapcsolnád ki a szóellenőrzést? :$ olyan macera így kommentet írni. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Elvileg párszor már kikapcsoltam, de megpróbálom másik gépnél. :)

      Törlés
  2. nagyon szép lett!! tetszik nagyon!!

    VálaszTörlés
  3. De szép lett, nagyon ügyes vagy :)) nekem a gyűrűsujjad tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok, nagyon kedves tőletek. Örülök, hogy tetszik nektek. :)

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett a hüvelykujjad, nagyon egyedi :)

    VálaszTörlés