Ebay mini haul


Néha elfog az érzés, hogy vásárolnom kellene egy-két olcsó apróságot az ebayen. Ilyenkor belevetem magam a keresgélésbe, aztán általában nem veszek semmit. A múlt hónapban azonban úgy döntöttem, hogy az eddig nem igazán kedvelt licites vásárlási formát próbálom ki pár ékszerrel. Nem a szívem csücske a licitálás, főleg, ha sokat kell várni az aukció lejártáig, de hát ez van. Ebben a mini zsákmányos bejegyzésben az összes ékszer licitálós volt, csak a bb krém volt fixáras.


Holika Holika Watery Petit BB krém
Szerettem volna újra koreai bb krémet használni, így sok nézegetés és válogatás után ennél a cicás csomagolású cukiságnál kötöttem ki. Ajándékba kaptam a bb mellé két (érdekes) Skin Food mintát is. A krém ára $8.42 volt, koreai eladótól.


Köves nyaklánc
Picit féltem, hogy ez a darab majd kövecskék nélkül fog megérkezni hozzám, aztán az ékszerek közül ez lett a legkellemesebb csalódás, teljesen épen érkezett meg és azonnal beleszerettem. Ez volt az a licit, ahol elszaladt velem a ló és végül $2.35-öt adtam érte, de nem bántam meg. Kínai eladótól jött.


Aranyhal fülbevaló
Talán sokaknak bizarr lehet ez a darab, de szerintem nagyon aranyos. Kínai eladótól nem számítottam tökéletesre, ebben az esetben igazam is lett, a két halacska nem teljesen egyforma, de $0.99-ért egye fene.


Levélmedálos lánc
A levél motívum elég nagy sláger mostanság, így persze, hogy nekem is kellett valami, ami leveles. Picit mattabb aranyszínre számítottam a képek alapján és méretre sem éppen akkora lett a medál, mint gondoltam, hanem sokkal nagyobb. Kínai eladótól, $1.25-ért vásároltam.

Végül egyik vásárlást sem bántam meg. Minden esetben ingyen postával érkeztek a termékek. Ha valaki szeretne hasonlót, a bb krémre az alábbi eladónál lelhet rá: cosmetic.love
Az ékszerekre pedig az alábbi kulcsszavakkal érdemes rákeresni: korea, korean, fashionable, vintage, cute, jewel, leaf, goldfish, hot.

Ti szoktatok ebay-ről vásárolni? Van olyan eladó, akinél már többször is vásároltatok? Szerettek licitálni vagy legyen inkább fixáras a termék?

9 megjegyzés:

  1. leveles lánc nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. A leveles láncot pont tegnap nézegettem, hogy meg kellene venni :) milyen hosszú a lánca? meddig ér le, ha felveszed? Mellig vagy hasig? vagy rövidebb?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 34cm a lánc, a medál kb. plusz 6cm (nem állítható). Nekem mellig ér. Remélem, tudtam segíteni. :)

      Törlés
    2. Igen, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. az a köves nyaklánc nagyon szép : a halacskák is cukik :D

    VálaszTörlés
  4. Na az a köves nyaklánc mindent visz, csodálatosan szép! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés