Ékszerek által inspirálva – körmös kihívás IV.


Ahogy megláttam a mostani ékszert, egy pillanatra lefagytam. Azt tudtam, hogy a színből és a medálok formájából szeretnék valamit kihozni, de nem jött azonnal az ihlet. Aztán eszembe jutott, hogy van egy IQ körömlakkom, amit még nem használtam soha, de nagyon tetszett amikor megvettem, mert a meteorok jutottak eszembe róla. Erről meg az jutott eszembe, hogy az Essence-nek van már sötétben világító lakkja, így elmentem, megvettem és hát az eredményt itt láthatjátok képek formájában.





A képeken úgy néz ki, mintha viasz cseppent volna a körmeimre. A világítós anyag elég sűrű, ráadásul két réteg kell, hogy működjön is, ezért ilyen "dudoros" az eredmény. Élőben azért nem vészes ennyire.

Az említett IQ lakkot (23 black dust), Essence Glow in the night fedőlakkot, egy kevés noname ezüst lakkot és alaplakkot használtam ehhez a festéshez.

Tetszik Nektek az eredmény? Használnátok ilyen fedőlakkot? Nézzétek meg a többiek munkáit is! :)

7 megjegyzés:

  1. De jó! Nagyon tetszik, hogy csak a minta világít! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. Határozottan tetszik! Nagyon klassz ez a világítós lakk :) Nekem a Lovely fajta van meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, én is egyre inkább megkedvelem. :)

      Törlés
  3. ELég futurisztikus lett! Jó ötlet volt nagyon! :D

    VálaszTörlés