Mustard and Wine – smink


Az első Color Tattoo-val való barátkozásom emléke ez a smink, amit már régóta meg szerettem volna mutatni Nektek, hát végre eljött ennek is az ideje. A mustár(sárga) és a burgundi árnyalatok nagyon divatosak idén ősszel, ráadásul mindkét színt szeretem, így gondoltam megpróbálom egy sminkbe sűríteni őket. Nem tudom, milyen alkalomra ajánlanék hasonlót, talán estére, buliba.


A smink alapja tehát a bordós beütésű Color Tattoo volt, erre vittem fel a mustár színű szemhéjpúdert a belső szemzug közelébe. Ezután a külső szemzug irányából besatíroztam a mélyítővonalba és fölé egy barnás árnyalatot. A szemöldök alá és a szélek finomításához fehér, enyhén csillámos szemhéjpúdert használtam. Az alsó pillasorhoz a belső szemzugnál mustárszínt vittem fel, ami kifelé haladva átvált a mélyítővonalban is használt barnába.

Ezután húztam meg a tusvonalat, aminek jó hosszú farkincát hagytam, illetve az alsó pillasor alá is visszakanyarítottam. Ez alá tusecsettel húztam még egy vonalat a mustárszínnel. A spirálozás után kész is volt a szemsmink. 


Amit használtam:
Maybelline Color Tatto 70-Metallic Pomegranate
AVON Metal Eyes paletta
Maxfactor Masterpiecemax szempillaspirál
H&M filces szemhéjtus
Nektek melyik a kedvenc trendszínetek most ősszel? Van Color Tattoo-tok?

8 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett,én odáig vagyok a mustár színért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Örülök, akkor már ketten vagyunk. :)

      Törlés
  2. a színválasztás nagyon tetszik, de sztem abszolút nem illik ez a szemfestési forma a szemed és a szemöldököd formájához. szerintem jobb lett volna, ha nem annyira kifelé, mint inkább egy kicsit kifelé-felfelé húzod a sarkát, kb. amit a szemed alsó kontúrjának meghosszabbítása adott volna ki. remélem nem veszed rossz néven a kritikát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, kinek mi, én szerettem, amíg rajtam volt és elkészíteni is. Mindent ki kell próbálni, most ezen a „farkincán” volt a sor. Kritikával illetni csak azt nem lehet, aki nem csinál semmit. Minden véleménynek örülök, amíg kulturált hangnemben fogalmazódik meg. Örülök, hogy tetszenek a színek. :)

      Törlés
  3. Nagyon gyönyörűséegesek a színek! :)

    VálaszTörlés
  4. Jesszus, ez gyönyörű smink!!
    Gratu! Ha megyek buliba meg kell csinálnom ez magamnak!!
    A kritikával kapcsolatban: lehet van benne valami, de eszembe nem jutott volna, de én hagynám a szemsminket így, csak a szemöldöködről húztam volna lefele egy "farkincát", hogy a szemöldökvonal és a szemsmink vonala össze-fele tartson. Hogy ez a gondolat megállná-e a helyét, csak egész arcos képen derülne ki.
    Húú, akkor is gyönyörű és naon szexi ;)
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, igen, a szemöldöknek pont úgy kellene kinéznie ahogy mondtad, az én lustaságom (ill. feledékeny agyam) volt a hibás, mert futottam fotózni mint az őrült, hogy még jó fényem legyen a képekhez. Nagyon örülök, hogy tetszik Neked. Még egyszer köszi :)

      Törlés