Mutassuk meg, milyen sokszínűek vagyunk!

 
A DM új kampánya a nők sokszínűségére fekteti a hangsúlyt. Mutassuk meg, milyen sokszínűek vagyunk! Csak fel kell töltenünk egy képet magunkról - a Facebook alkalmazásba vagy az Instagramra -, melyet a #dm_envagyok hashtaggel látunk el. Ezután az alkalmazásban hozzápasszítunk a képünkhöz egy másikat – a saját képen a felsőtestünknek kell látszódnia, mivel az alkalmazásban az alsótest képét tehetjük hozzá. A két képből álló montázst méretezés után feltöltjük. A játék november 7-ig tart, ráadásul LG ajándékok is gazdára találnak. Olvassátok el a hivatalos játékleírást alább! Instagramra és játékra fel, lányok! :)


MINDEN, AMI ÉN VAGYOK

Minden, ami én vagyok néven indított új nyereményjátékot a Drogerie Markt Magyarország a Facebookon, amelyen egészen november7-ig lehet részt venni. A szerencsések LG nyereményekkel is gazdagodhatnak.

A kampány célja, hogy bebizonyítsuk, a nők nagyon sokszínűek, így arra kérjük a játékban részt venni kívánókat, hogy töltsenek fel egy fényképet magukról a Facebook alkalmazásba vagy az Instagramra és lássák el a képet #dm_envagyok hashtaggel. Olyan képek feltöltését várjuk a jelentkezőktől, amelyen jól látszik a felsőtestük, ugyanis a képet ezután montázzsá kell alakítani az alkalmazás segítségével, kiválasztva a játékoshoz legjobban illő alsó részt.

A játék időtartama alatt a montázst készítők között 5 db LG okostelefont és 5 db LG Pocket Photo fotónyomtatót sorsolunk ki. A játék november 7-én, nap végén zárul.

Drogerie Markt Magyarország a Facebookon: https://www.facebook.com/dm.Magyarorszag

1 megjegyzés: