Decemberi PIXIBOX

 
Karácsonyi papírral átkötve érkezett meg hozzám ma a PIXIBOX decemberi kiadása, amit ezúton is nagyon köszönök. Most is felvettem a doboz kibontását, ezt nézhetitek meg a videóban. Alább pedig a termékek képét és a véleményemet láthatjátok, olvashatjátok. :)


Lady Gaga – Fame parfüm – 7ml
Egyptian Magic mindentudó ápoló krém – 3ml
Bioderma Atoderm tápláló mosakodókrém – 200ml – teljes kiszerelés
Artdeco Lip Lacquer szájfény – teljes kiszerelés
Estée Lauder DayWear Advanced Multi-Protection
Anti-Oxidant Creme nappali arcápoló – 15ml


Ebből a dobozból most hirtelen nem is tudom megmondani, hogy melyik a kedvenc termékem, igazából mindennek örülök és biztos vagyok benne, hogy mindet használni fogom. A Bioderma mosakodókrém kifejezetten az én bőrömnek lett kitalálva (száraz, nagyon száraz, vagy érzékeny bőrre – ebből nálam az utóbbi kettő fennáll) kíváncsi leszek rá, hogy válik be. Az Egyptian Magic márkáról már nagyon sok jót hallottam. Ez a mindentudó ápoló krém a leírás szerint rengeteg mindenre használható (arckrém, sminkalap, hajmaszk, sebgyógyítás, stb...). Még nem tudom miként fogom használni, de nagyon izgalmasan hangzik.


A Lady Gaga parfüm a cuki kis üvegével levett a lábamról, az illatáról nem is beszélve. Az Artdeco szájfény árnyalata (24) nagyon tetszik, amint megláttam, tudtam, hogy karácsonykor ezt fogom használni – már hetek óta szerettem volna új szájravalót venni erre az alkalomra. Az Estée Lauder márkától az én dobozomban nappali arcápoló volt, mely a leírás szerint segít elhalványítani az öregedés első jeleit és megelőzi azok kialakulását.

Két extra kupon is volt a csomagban, az egyik Estée Lauder bőrápolási termékre biztosít 10% kedvezményt a szaküzletekben; a másik 20%-os kedvezményt biztosít a Müllerben 30ml-es vagy annál nagyobb Lady Gaga parfüm vásárlása esetén.


Összességében nálam nagyon betalált ennek a dobozkának a tartalma, biztos vagyok benne, hogy lesz még szó róluk a blogon. Kicsit meglepődtem, hogy mennyi nagyobb termék – két teljes kiszerelés, illetve az EL. krém is egészen nagy – volt most, gondolom az ünnepek alkalmából. :)

Már december van, ez volt az év utolsó PIXIBOX-a, de a PIXI még mindig tartogat meglepetéseket, így érdemes nézegetni legalább a Facebook oldalukat ITT.

Tetszik nektek a dobozka? Melyik termék érdekel Titeket legjobban?

0 megjegyzés: