Jön a PIXIBAG!


Új taggal bővül a PIXI-család, jön a PIXIBAG! Egy meglepetéscsomag népszerű szépségápolási termékekből összeállítva, ráadásul mindig változó külsejű, egyedi tervezésű neszesszerbe csomagolva. Az első BAG 5 teljes méretű terméket fog tartalmazni, melynek ára 3.790 Ft lesz.

A részletekért, tudnivalókért látogassátok meg a PIXIBOX honlapját ITT. Megnézhetitek azt is, milyen márkák fognak lapulni a PIXIBAG-ben. Figyeljetek, mert már holnaptól lehet rendelni! Ugye mondtam, hogy lesz még meglepetés az évben?! :)

Tetszik Nektek a PIXIBAG? Fogtok rendelni? <3

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem is jött értesítő üzenet, de tőlem lehet ilyen neszi, én nem adok azért közel 4 ezer Ft-ot, hogy olyan terméket rakjanak bele amit bármikor levehetek a polcról bármelyik drogériában. Ami érdekel azt úgyis megveszem, ebben a nesziben meg már eleve lesz 2 gagyi "márka" (aminek a termékei nekem nem jöttek be).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, kinek a pap, kinek a papné. :) Van, aki éppen ezt keresi; a bárhol elérhető termékeket akarja kipróbálni, mert azokhoz, ha beválnak, kényelmesen hozzáfér később is. Szerencsére marad a PIXIBOX is, így talán mindenki talál kedvére valót. Sajnos nekem is volt már dolgom jó pár csalódást okozó termékkel – márkával, de én úgy vagyok vele, hogy szívesen adok második esélyt. :)

      Törlés