Szarvas a körmödre, lépésről lépésre!

 
Idén - mint sokan már tudjátok -, tombol nálam a szarvas-mánia, így még a körmömre is szarvas került. Ha már próbálkoztam vele, gondoltam végigfényképezem az elkészítés fázisait, hogy lássátok, mennyire egyszerűen elkészíthető a cuki szarvasfej minta. Remélem, kedvet kaptok hozzá! :)


Amire szükségünk lesz:
alap és fedőlakk
fehér vagy krémszínű lakk
két barna (egy közép- és egy sötét) lakk
piros lakk
fogpiszkáló
fültisztító pálcika



A fenti képen láthatjátok a lépéseket szépen sorban, egymás után. Az alaplakk megszáradása után felviszem a világos lakkot ~ ez lesz a háttérszín. Utána a világosabb barna lakk ecsetével a körömvégre kialakítok egy dombocska formát. Ebből kiindulva húzom meg sötétbarna lakkba mártott fogpiszkálóval a szarvakat. Ezután jöhet az orr, ezt egy fültisztítópálcikával csináltam; belemártottam a piros lakkba, mintha nagyfejű pontozóecset lenne. Utána jöhet fogpiszkálóvéggel a három pici pötty a háttérnek használt világos lakkal. Kettőből szem lesz, a harmadik a szarvasnózi csillanásául fog szolgálni. Ha ezek megszáradtak, a két szemecskébe jöhet egy-egy pont a szarvaknál is használt sötétbarna lakkból. Igény szerint száradás után tehetünk rá fedőlakkot és kész is! :)

Szeretitek az állatkafej mintás körmöket? Szeretitek a szarvasokat?

9 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam volna, hogy egy ilyen mákos lakkal is jól mutat. Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos ez a szarvas :) Jó mani lett *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lett, bár én biztosan nem tudnám elkészíteni, ahhoz túl béna vagyok. De rajtad szívesen elnézegetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyaan, ilyen szarvasnak álcázott dombocskát mindenki tud csinálni :D Örülök, hogy tetszik Neked, köszii :)

      Törlés
  4. Nagyon ksi cuki lett. tavaly én is festettem rénszarvasos körmöt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát igen, a szarvas örök (karácsony)! :D

      Törlés