PIXIBOX & BAG forgatás - élménybeszámoló


Közösségi oldalakon már láthattátok, hogy bizony valamin nagyon ügyködtünk a hétvégén. Egy forgatáson jártam, aminek az eredményét hamarosan láthatjátok. Viszont arra gondoltam, addig is megosztok veletek egy-két képet, egy kis élménybeszámolót, hátha Nektek is olyan jó kedvetek lesz tőle, mint nekem.


Most találkoztam először Magdival (www.beautyjunkie.hu) és Szandrával (www.theverystyle.blogspot.hu). Beáta, a PIXIBOX tulajdonosa hívott meg minket, hogy vegyünk részt egy forgatáson, aminek mi más is lehetne a főszereplője mint a két PIXI-meglepetés, a BOX és a BAG. Bevallom, nagyon izgultam, hiszen eddig még csak hasonlóban sem vettem részt. Viszont a lányok és a stáb is nagyon profi volt, hamar oldódott bennem is a feszültség. Csak akkor jött elő újra, mikor kamera elé kerültem, bár így utólag belegondolva, még azt is nagyon élveztem. 


Volt időnk egy kicsit ismerkedni, körülnézni és persze fotózni is, míg megbeszéltük, kinek mi lesz a dolga. Igazán hangulatos volt az egész hely, a sok PIXIBOX a többi élénk színű "dísszel" nagyon jól mutatott. A stúdióban lévő piros kanapé annyira megtetszett, hogy legszívesebben hazahoztam volna. (Kell majd egy piros kanapé...) 


Természetesen előkerültek azok a termékek is, amiket a BOX-ok és a BAG rejtettek, illetve az újdonságok is, amikkel a PIXISHOP-ban lehet találkozni. A baglyos kis aranyosságok egészen rabul ejtettek, biztos, hogy itt a blogon is láthatjátok majd még őket, mert már többet is kinéztem magamnak. A BareFaced Beauty termékei is nagyon érdekelnek, főleg azután, hogy a BOX-ban talált pirosítójuk (ITT olvashatod a tesztet) is remekül bevált. Az Egyptian Magic krémről nem is beszélve... 


Az egész forgatással csak annyi volt a baj, hogy nagyon gyorsan elrepült közben az idő. Nagyon jól éreztem magam, kedves embereket ismerhettem meg és még egy-két trükköt is ellestem a stábtól, amit kamatoztatni fogok a saját felvételeim során. Engem a PIXIBAG-ről szóló videóban láthattok majd, Beával együtt. Már izgulok, hogy mit fogtok hozzá szólni. A képeken a felkiáltójelek alatt pedig már az új BAG lapul. Kitakartam, hogy ne rontsam el a meglepetést, de annyit elárulhatok, hogy ismét szuper lesz a szütyő is, a tartalom is. :) 

Szeretitek a meglepetéseket? Rendeltetek már PIXIBOX-ot vagy BAG-et? 

6 megjegyzés:

  1. Nahát, de szuper élményben lehetett részed, gratulálok hozzá :) Kíváncsi leszek a videóra :)

    VálaszTörlés
  2. Most vagyok túl a második BOX-on, és jövő héten jön az első BAG-em is. Benne voltam az első 150-ben, így még a Gwdihw-t is kipróbálhatom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, akkor nagyon gyors és szerencsés voltál! Én is épp egy baglyos cukisággal ismerkedem, eddig nagyon szeretjük egymást. Szerintem Te is szeretni fogod. :)

      Törlés
  3. Biztos nagyon jó buli lehetett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az volt. Életem egyik legjobb élménye. :) <3

      Törlés