Visszatértem! - VIDEÓ


Amikor elkezdtem a blogot, létrehoztam egy YouTube csatornát is, ahova feltöltöttem - a valamivel több mint egy év alatt - pár videót. De hamar kiderült, hogy a technikai dolgok is igencsak ellenem vannak, illetve a szemem is, de erről majd máskor, egy külön posztban. A lényeg, hogy változott pár dolog, így újból, most már rendesen belevághatok a videózásba. 


Ha végignézitek a videót, hallhattok a terveimről, de a lényeg, hogy most már sminkvideókat is szeretnék készíteni, illetve mindenképpen szeretném folytatni a fogyókúrás videókat is, hiszen az eddigi visszajelzések alapján úgy tűnik, vagy rájuk igény. Ezzel kapcsolatban a legfontosabb dolog, hogy jó lenne gyűjteni a kérdéseket, ha lehet, a videókhoz kapcsolódó blogbejegyzések alatt. Így nem csak az én dolgom lesz könnyebb (nem halmozódnak fel a levelek az emailfiókomban és nem kell ugyanazt leírnom sokszor), de azoknak is segíthetünk, akik nem mernek kérdezni. Talán működni fog és szépen beindul ez a dolog, nagyon örülnék neki, ha ez így menne és segítenénk egymást. 

Tehát jönnek szépen sorban a videók, remélem, hogy nézni fogjátok őket. :) 

0 megjegyzés: