Collistar Double Effect - 21 Ardesia Rosa szemhéjfesték


A GLAMOUR-napi szerzemények közül többeteket érdekelt a Collistar szépséges szemhéjfestéke. Eddig nem nagyon barátkoztam a márkával, de a kupon és az, hogy alapból le volt árazva a termék... Szóval igen, a kosaramban landolt és ITT már sminket is láthattatok vele. Most pedig vegyük szemre közelebbről is!


Azt már említettem a zsákmányos bejegyzésben is, hogy nagyon jó áron jutottam hozzá ehhez a darabhoz, hiszen alapból nagy kedvezmény volt rá és a végösszegből még 20% lejött. A szemhéjfesték külső borítása egészen masszív, kattanással záródó műanyag. Jó minőségű, strapabíró és mutatós is az arany szegéllyel és felirattal. Aztán megfordítom és a rosszul tapadó és már a csomagolásban karcos matrica kicsit megtöri a varázst. De legalább megtudni róla a termék fantázianevét, amit sajnos a külső kartondobozon nem tüntettek fel. Ahogy azt sem, hogy egy márványos darabról van szó, csak egy "21-es" és egy mini pink színminta látható kívülről. Még szerencse, hogy kíváncsi voltam és kinyitottam a dobozkát. 


Amiben ez a szépséges szemhéjfesték várt. De még egy pár szó az applikátorról, amit nem használtam, mert hát, hogy is mondjam... Ez is enyhén ráerősít az illúziórombolásra. Elég laza kis szivacs van a végén, ráadásul sehogy sem akart kézre állni ez a görbített szár. Meg amúgy sem tudnám szépen kipucolni ezt a világos darabot, úgyhogy marad sértetlenül a dobozkában.

Bár egy-két ilyen márványozott festékem van már, ez annyira megtetszett, hogy nem bírtam ellenállni. Az ilyen szemfestékekben pont az a szép és egyben a bosszantó is, hogy keverednek a benne található színek. Így nem lehet ugyanolyan színű festéket kicsikarni belőle kétszer egymás után. Akkor sem, ha egyszerre akarod kisminkelni mind a két szemed... 


Szárazon és nedvesen is használható darab, előbbinél úgy kell vakarni az applikátorral, utóbbinál pedig krémesen, csomósan omlik szét, ráadásul míg felveszem a színt, sikerül krátert vájni a festékbe. Szárazon felvíve nekem kicsit halovány volt - kivéve a fekete rész, azt nem nagyon hatja meg a dolog -, így rögtön az első sminkelésnél nedvesen alkalmaztam. A kézfejemen lévő színmintán láthatjátok, hogy abból a pinkből, amit az érintetlen szemhéjpúderben látni, szinte semmi nem marad. Ha próbálok csak abból venni (középső minták) akkor is inkább egy lilás árnyalat lesz az eredmény. Különben nedvesen nem csak élénkebbek a színek, de a benne lévő arany csillámok is így érvényesülnek jobban - többet sikerül belőlük felvinni.

A képen a szemhéjpúdert a mozgószemhéjon és az alsó pillák tövénél használtam. A mélyítővonalba más termék van satírozva!

Azonban a csillámok valahogy hamar elvesznek, a fotózást sem élték meg a sminknél, ami szemhéjalapra készült, mint már mondtam, nedves applikátorral. Hozzávetőlegesen fél órával később már kezdtem észrevenni, hogy a mélyítővonal fölé kerül a szín. Szerencsére csak annyira halványan, mintha profi módon egy vékony csíkban direkt oda satíroztam volna fel, ennek ellenére az egész napos hajtásban épphogy csak egy pöppet fakult meg a festés. De ez tényleg csak a szőrszálhasogató énem megjegyzése. 

Mit mondjak, nagyon vegyesek az érzéseim. Ha teljes áron vásároltam volna a terméket, valószínűleg nagyon pipa lennék. Így elvagyok vele, a színe tetszik - bár mikor elolvastam, hogy kétféle alkalmazási mód van, nedvesen még erőteljesebbre számítottam - és majd megpróbálok kitalálni valamit, hogy fixáljam, hogy ne vándoroljon olyan helyekre, ahova nem kéne. 

Tetszik a szín? Nektek vannak ilyen érzelmekkel vegyes szemhéjpúdereitek? Esetleg próbáltátok már ezt a terméket? Valami mást a márkától? 

4 megjegyzés:

  1. .5000 ft lenne egy ilyen??? az aldojat :) nem is tudtam ez ilyen draga marka...

    VálaszTörlés
  2. Habár szép a szín (bár a márványos formájában szebb szerintem), ennyi pénzt tuti nem ér meg, pláne ha elmászkál. Sokkal olcsóbban lehet kapni jobb minőségű termékeket, én nem venném meg. Pedig a tokjában nagyon guszta, csak hát az eredmény a lényeg :)

    VálaszTörlés
  3. én is az eredeti ár láttán akadtam ki...

    VálaszTörlés
  4. Érdekes ez a festék, de az ára elég húzós. :O

    VálaszTörlés