Realash szempilla kondicionáló



Nemrég lehetőséget kaptam, hogy kipróbáljak egy új szempillanövesztő terméket, a Realash-t. Most, hogy már egy hónapja használom, gondoltam megosztom, amit eddig tapasztaltam. Erősebb és hosszabb pillákat ígér - rendszeres használat mellett - akár már 30 napon belül. A maximális eredményért ajánlott 3 hónapig használni. Természetes és magas minőségű összetevőket tartalmaz, mint a mangó, papaya, sabal pálmalevél kivonat, stb. Ezek nem csak gátolják a szempillák kihullását, de erősebbé is teszik őket és stimulálják növekedésüket. Szemészek és bőrgyógyászok által tesztelt, érzékeny szeműek is alkalmazhatják.


A termék csomagolását egy tuséhoz tudnám hasonlítani; a tubusban 3ml folyékony kondicionáló van, mely felbontástól számított 12 hónapig használható fel. Ez az adag kb. 4-5 hónapra elegendő. Információk innen: www.realash.hu

Amit a termékkel elérhetünk:
4 hét használat - 10%-kal hosszabb pillák
6 hét használat - 18%-kal hosszabb, 63%-kal vastagabb pillák
8 hét használat - 25%-kal hosszabb, 63%-kal vastagabb pillák


Maga a folyadék átlátszó, az illatát pedig egy filcéhez tudnám hasonlítani, de ezt már felvitel közben sem lehet érezni, így kicsit sem zavaró. Az applikátor is tusszerű, használata könnyű. Minden este kell felvinni a (megtisztított) szemhéjra, a szempillák közvetlen közelébe a Realash-t. Ezután csukott szemmel meg szoktam várni, míg felszívódik/megszárad. Maga a használat ennyiben ki is merül, nincs vele semmi macera. Ennyit igazán megtehet az ember lánya naponta a szempilláiért.


Ezen a képen bal oldalon a kondicionáló használata előtti, jobb oldalon pedig 30 nap használat utáni pillákat láthattok. Hozzávetőlegesen 20 nap után kezdtem el látni, hogy a készítmény valóban elkezdett csinálni valamit. Ezt nem is a hosszúságon vettem észre, hanem leginkább a pillák vastagságán és sűrűségén. A pillasor teltebbnek és többnek látszik. 

Összességében nagyon ígéretes terméknek tűnik, kíváncsi vagyok, mennyit fog még fejlődni a dolog a további használattal. Leginkább azt várom, hogy a pilláim hosszúságán növeljen még a kondicionáló. Majd meglátjuk, az eredményekről természetesen a továbbiakban is beszámolok majd. 

Frissítés a kezelés befejezése és a kezelt pillák lenövése után...

Bár nagyon élveztem a hosszú pillákat és semmi problémám nem volt a szérummal, 40-45 nap elteltével a szemem bevörösödött, duzzadt lett és viszketett is minden felvitel után. Szünetet tartottam, majd elkezdtem a szintentartó kezelést, de sajnos minden felvitel után újra jelentkezett a probléma. Végül ki sem tudtam sminkelni a szemem, annyira érzékeny lett a szemhéjam.


5-6 hónap elteltével lecserélődtek a pillák, de ekkor mindennap találkoztam kihullott szálakkal. Az eredmény szörnyű volt, sosem voltak ilyen rövidek a pilláim és a pillasor több helyen hiányosnak is hatott. Amíg nem irritált a szer, addig nagyon élveztem a hosszú pillákat, végül mégis a kukában végezte a termék. Nem tudom elmondani, milyen szomorú voltam és irtó dühös is lettem volna, ha azt a rengeteg pénzt kiadtam volna a termékre, amibe kerül. Azóta találtam töredékárért más terméket/termékeket, amik szerencsére orvosolták a történteket. 

Mit szóltok a Realash-hoz? Használnátok? Használtok/ismertek más, hasonló terméket?

10 megjegyzés:

  1. Az Alverde szempillaápoló koffeines valamijét használom a szemöldökömre meg a szempillámra egyaránt és nagyon bevált :) Egyébként baromi jó az új fejléc!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, nem is tudtam, hogy ilyen van, de meg fogom nézni. Köszi :)

      Törlés
  2. Szerintem eléggé meggyőző az eredmény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul csak még jobb lett, hamarosan jön is a frissítés. :)

      Törlés
  3. Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a szóban fogó két terméket, Alverde és Realash, hol lehet megvásárolni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Alverde termékeket a dm polcain találsz, a szempilla kondicionálót pedig a www.realash.hu oldalról tudod beszerezni.

      Törlés
  4. Nálam már az elején allergiás reakciót okozott, úgyhogy el is ajándékoztam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy te jártál a legjobban. Hamar megszabadultál tőle. :D

      Törlés
  5. Engem nem kerestek meg a lehetőséggel (valószínű én vagyok az egyetlen blogger:D), de ezek után nem is bánom, bár őszintén megmondva nem érzem szükségét a tuningnak.
    Elég durva amit írtál róla, nagyon sajnálom, mert akár visszafordíthatatlan károkat is okozhatott volna ez a dolog. Amúgy meg tényleg látványos az első képen amit mutattál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg látványos volt, de nem érte volna meg tovább szenvedni vele. Különben alapból féltem tőle picit, mert sosem hallottam róluk mielőtt megkerestek, ráadásul külföldről küldik a terméket. Viszont rákerestem a Realash-ra és YT-on sok dicsérő videó volt róla. Így gondoltam rossz nem lehet, tele van természetes alapanyagokkal elvileg. Viszont azokra ugyanúgy lehet allergiás az ember. Amikor észrevettem, hogy baj van, azonnal abbahagytam. A szünet után csak egy picit használtam, de azonnal reagált rá a bőr, úgyhogy ennyi. :(

      Törlés