Sminkvideó - Iconic 3 paletta



Egy ideje már vágatlanul csücsült a gépemen ez a mai videó, aminek a főszereplője a Revolution Iconic 3 palettája és a színes alsó vonal, amit egy Bourjois ceruzával rajzoltam. Remélem, tetszeni fog Nektek. Nézzétek meg a videót és/vagy görgessetek lejjebb a szemsminkhez felhasznált termékekért! (A kép még a videó előtti próbasminkről van, ezért picit kisebb a tusvonal farkincája.)



Amit használtam:


Essence Colour Arts szemhéjalap
Revolution Iconic 3 paletta
Flormar filces tus (róla ITT írtam)
Bourjois Métallisé szemceruza - 54 Bleu clinquant (róla ITT írtam)
Max Factor Kohl szemceruza - 020 Black
Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum' szempillaspirál


Ezen a képen pedig (ahogy a videóban ígértem) jelöltem, mely színeket használtam. ITT láthattok képeket erről a palettáról, illetve az Iconik család másik két tagjáról is. 

Tetszik Nektek a smink? Használtok Revolution palettákat? Esetleg éppen ez megvan Nektek?

0 megjegyzés: