Szeptemberi PIXIBAG



Nyarat idéző hullámokkal megérkezett a szeptemberi PIXIBAG. Természetesen most is szeretném Nektek megmutatni képekkel, kis leírásokkal, mi lapult az aktuális PIXI-meglepetésben. Szütyőnézésre fel! :)



Flormar Pretty Ideal Balance Foundation SPF 15 - p103 - Ivory - Könnyed, krémes textúrájú alapozó a hibátlan arcbőrért. Szabályozza a színegyenetlenségeket a bőrfelszínen és fiatalos megjelenést biztosít, 15-ös napvédő faktorral. 

Van már alapozótermékem a márkától, azt nagyon szeretem, úgyhogy bizakodó vagyok ezzel a darabbal kapcsolatban is. A szín tökéletes, örülök, hogy a hipóreklámokra is gondoltak. Még csak a kézfejemen próbáltam, kicsit naptejes illatú, krémes és ahjj, imádom, hogy tényleg világos! Ha nektek is gondotok van az alapozóválasztással a hófehér bőrötök miatt, nézzetek szét a Flormar alapozói között!

Flormar Icy Top IT04 - Ebben a fedőlakkban fehér szálacskák, hatszögek és pöttyök úszkálnak. Csodaszép, számomra télies hatása van, már tudom is, milyen színekkel fogom kombinálni. 

Flormar Dishy Desire parfümminta - Bevallom, nem tudom hová tenni ezt az illatot, nem túl erős, de karakteres. Nem igazán az én illatvilágom, de tudom, kinek fogom adni. :)



Colgate Max White One Optic - Optikai fehérítő hatású szemcséket tartalmazó fogrém, kék habot képez, ezzel ellensúlyozva a fogak sárgás elszíneződését - már egy fogmosás után fehérebbnek látszó fogakat ígér.

Volt már hasonló fogkrémem, bár nem ilyeneket használok a mindennapokban az érzékeny fogínyem miatt, viszont szívesen előveszem, ha olyan alkalomra készülök. Nálam hatásosak ezek az optikailag fehérítő paszták, így bízom benne, hogy ezzel a darabbal is jóban leszek.

CaoNatur Frissítő lábápoló gél - Természetes hatóanyagokat tartalmazó, parabén- és színezékmentes lábápoló. Panthenolt, eukaliptusz olajat és mentolt tartalmaz, frissítő, hűsítő hatású. A panthenolnak köszönhetően növeli a bőr rugalmasságát.

Sok jót olvastam már a márkáról, így mindenképpen szerettem volna kipróbálni valamit tőlük. Szeretem a frissítő hatású lábápolókat, ennek is jó helye lesz nálam. Már ki is próbáltam egy talpmasszázshoz, nagyon intenzív illata van (a vietnámi balzsamot juttatta eszembe) és kicsit folyékonyabb, mint gondoltam. Kellemesen hűsített és az összetétele is tetszik. A csomagoláson lévő búzavirágot pedig kifejezetten imádom.


Dove Oxygen Moisture Souffle Treatment hajpakolás - Puha és dús hajat ígérő hajpakolás, habos, oxigénnel dúsított textúrával, tiszta, krémes illattal. Nagyon kíváncsi vagyok erre a pakolásra, a Dove elég nagyot dobbantott a hajápolás terén, majd meglátjuk, mit tud.  

Nivea Honey & Milk krémtusfürdő - Tej proteinnel gazdagított ápoló krémtusfürdő, mely ápolja és bársonyosan puhává varázsolja a bőrt, mézes illatával kényezteti az érzékeket. Szeretem a mézes illatú termékeket az őszi/téli szezonban, bár bevallom, ha nem tudnám, hogy ez a tusi mézes, meg nem mondanám róla, de kellemes illata van, engem talán egy joghurtéra emlékeztet. 

X-epil Intimo Törlőkendő - Aloe vera és kamilla kivonatot tartalmazó, nyugtató, ápoló és frissítő hatású intim törlőkendő. Szerintem minden női táskában ott a helye egy ilyennek. Azt hiszem, nem kell sok mindent hozzáfűznöm. 


Ez tehát a szeptemberi PIXIBAG tartalma. Igazán hasznos, jól kihasználható termékek lapultak benne. Most a legjobban az alapozónak és a CaoNatur terméknek örülök, de kíváncsi vagyok a hajpakolásra is. A húgom pedig nagyon fog örülni a parfümmintának.

Begyűjtöttétek ezt a szütyőt? Melyik termékkel találkoztatok már ezelőtt? Melyikre vagytok a leginkább kíváncsiak? 

0 megjegyzés: