Happy Boxday! ~ Pixibox október 2014



Megérkeztem a 2. szülinapját ünneplő PIXIBOX képeivel, leírásaival is. Az októberi box nagyon hangulatosra sikerült, öröm volt bontogatni. Görgessetek lejjebb és/vagy kattintsatok a videóra, ha érdekel titeket, az én  dobozkámban mi lapult!

YouTube link: ITT


NYX Round ajakrúzs - 640 - teljes kiszerelésű termék, dobozonként eltérő. Ásványi tartalmú, bársonyosan puha klasszikus ajakrúzs. Ápoló összetevői táplálják az ajkakat, megakadályozzák a rúzs elkenődését. Nagyon örülök ennek a terméknek, imádom a színét (hamarosan megmutatom bejegyzésben). Talán ez a kedvencem ebből a dobozból.

Nina Ricci - Nina női parfüm - minta, 1,5 ml. Ismerem ezt az illatot, tavalyelőtt megkaptam karácsonyra, azóta is szívesen használom. Könnyed, édeskés, virágos-gyümölcsös parfüm, olyan "mindenki kedvence" illat.  



NAOBAY Moisturizing Milk Cleanser - 30 ml, utazó méret. Gyengéd arctisztító tej különösen érzékeny és száraz arcbőr mindennapi tisztítására. 
NAOBAY Oxygenating Cream Moisturizing - 30 ml, utazó méret. Organikus tápanyagokban gazdag oxigenizáló arckrém, táplálja a bőrt, javítja rugalmasságát és egész napra biztosítja a nedvességet. 

A NAOBAY új márkaként vett részt ebben a kiadásban. Natúr és organikus készítményeket gyártanak, ITT el tudtok olvasni róluk mindent. Az arckrém kifejezetten tetszik, már be is fogtam használatra, de biztosan el fog fogyni az arctisztító is. 

Eucerin pH5 kézkrém - 30 ml, utazó méret. Ápolja és óvja a kéz érzékeny bőrét, hosszantartóan hidratál és könnyen beszívódik. Az őszi/téli időszakban nagyon sok kézkrémet elhasználok, ezt a darabot a mérete miatt a táskámba fogom bedobni. Ha van olyan jó, mint a márka ajakápolója, akkor nagyon fogom szeretni. 



Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Rose Oil hajolaj - 5 ml, mini termék és BC Oil Miracle Rose haj és fejbőrápoló sampon - 30 ml, mini termék. A hajolaj kényezteti a fejbőrt, ápolja, selymessé és fényessé varázsolja a hajat. A sampon rózsaolajjal tisztítja és mélyen hidratálja a hajat, illetve a fejbőrt. Mostanában megint nem vagyok lehorgonyozva egy samponnál vagy márkánál, úgyhogy örömmel fogom kipróbálni ezeket a termékeket. Remélem, a használatuk után sokáig megmarad ez a kellemes, rózsaszirmos illat.  


Toni&Guy Moisturizing Shine Spray - 150 ml, teljes kiszerelésű termék. Ez a hidratáló fény-spray csillogó, selymes fényt ad a hajnak és segít megelőzni sztatikus feltöltődését. Ennek a terméknek nagyon örülök, egy ideje szerettem volna már kipróbálni. 


Ez lett volna a szülinapi doboz idén. Nekem nagyon tetszett a tartalma, hangulatos volt az egész a színes mintákkal és az ahhoz passzoló termékekkel. Maguk a készítmények is mintha nekem lettek volna kitalálva, nem lesz olyan, amit ne próbálnék ki, ne használnék el. 

Pixiék kicsit újítottak a dobozokkal, illetve azok tartalmával, úgyhogy érdemes több helyen is megnézni a box-ot. "Változik a PIXIBOXOK összetétele: ez azt jelenti, hogy 3 féle PIXIBOX-ot készítünk, melyben bár lesznek minden dobozban azonos, de ezen felül különböző termék is, tehát nem mindenki ugyanazt az összeállítást kapja, a változó termékek segítségével így 3 féle különböző PIXIBOX-ot készítettünk. Ezzel talán egy kicsit izgalmasabbá tesszük a bontogatást, de segít abban is, hogy még több PIXIBOX készülhessen Nektek."

Megvettétek ezt a dobozt? Mi lapult a Tiétekben? Melyik termék tetszik a legjobban? Van olyan, amit már próbáltatok ezek közül?

2 megjegyzés:

  1. Szia! Én más összeállítású dobozt kaptam, nem volt benne T&G, helyette BeYu körömlakk, NYX-től pedig rúzs helyett szempillaspirál lapult a dobozomban. Én örülök, hogy ezt a változatot kaptam, a rúzsnak nem venném hasznát. Szerintem is hangulatos a dobozka, tetszik a színösszeállítása is. Eddig a lakkot és a spirált próbáltam ki, mindkettő tetszik. A Naobay termékekre nagyon kíváncsi leszek, bár titkon azt kívánom, hogy ne váljanak be túlzottan, mert megfizetni úgyse tudom. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy örülsz és annak is, hogy rajtam kívül van más is, aki hangulatosnak találja az ilyesmit. Hát igen, nem a Naobay a legolcsóbb, amit kapni lehet. De sokáig elég az a 30 ml is. :)

      Törlés