Maybelline Super Stay Better Skin alapozó és korrektor



Nagyon szerettem volna megvenni a Maybelline új alapozóját, amit végül Vandától kaptam meg, a korrektorral együtt. (Vicces, annyira rákoncentráltam az alapozóra, hogy nem is jutott el a tudatomig, hogy van hozzá korrektor.) Sokat vártam a termékektől és igazából egyre kíváncsibb lettem, mikor szinte minden GLAMOUR-napos kívánságlistán szembejött velem az alapozó. Lássuk, mire jutottunk egymással!


Ez az első hosszantartó alapozó a Maybelline-től, mely energetizáló vitaminos formulájával segít láthatóan szebbé tenni a bőrt, csökkenti a szürkeséget, a bőrpírt és a puffadtságot. Három hét után használatával az arcbőr szebbnek tűnhet. 

A tubus üveg, a műanyag kupak jól záródik, a pumpás adagolót könnyű használni, ráadásul higiénikus is. A 30 ml-es alapozó egészen magas (SPF20) fényvédelemmel van ellátva, illatanyagmentes és nem komedogén. Textúrája krémes, inkább kicsit sűrűbb, nem az a könnyen lecsöppenős fajta. Használat előtt szérummal és hidratálóval tuningolom fel a bőröm, így nem emeli ki a száraz területeket, amire sajnos hajlamos. 


Mindig kézzel viszem fel, nagyon szereti a bőröm. Nálam jól működik az arcszín egységesítése, a piros foltok eltűnnek. A fedésével is meg vagyok elégedve, valahogy a közepes fedésűnek titulált alapozóimnál több, a végeredmény pedig nem természetellenes, de enyhén mintha púderes lenne. Durvább bőrhibákhoz, pattanásokhoz azért kell hozzá korrektor. Különben nem is fixálom semmivel, egyszerűen nem érzem szükségét. 

A bőröm ugyanúgy viselkedik alatta, mintha nem kentem volna fel alapozót. Nem szárad ki és az enyhén zsíros területeken sem zsírosodik be jobban a szokásosnál. Ráncokban nem láttam megülni, de pár óra után a pórusokban már hajlamos lenne, ezért az orromra kenek alá egy-két pötty bázist is. A nap végére persze valamennyire kopik (főleg így, fixálás nélkül), de nem tűnik el. Azt mondhatnám, hogy ilyen egy munkanapos (kb. 8 órás) darab, addig biztosan a helyén marad. Úgy sejtem, hogy az lehet a titka, hogy pont ezzel a se igazán normál, se igazán kombinált (az orcán enyhén száraz, az orr mellett minimálisan zsírosodó) bőrtípussal lehet igazán barátságban. 


Az alapozóból a 005 Light Beige (először kicsit sötétnek láttam, aztán lehet, hogy minimálisan már megsütött a nap és most nagyon passzos a színe), a korrektorból pedig a 02 Light/Clair látható a mintán. Úgyhogy most át is térek az utóbbira, bár jól érzitek, hogy ennek a tesztnek inkább az alapozó a főszereplője. Számomra a korrektor olyan, mintha az alapozót beletöltötték volna kicsit sűrűbb formában egy szájfényes tubusba. Amivel semmi baj nincs, mert praktikus és szintén higiénikus is. Nagyon jó korrektor lenne, megbirkózik a nagyobbacska feladatokkal és építgetni is szépen lehet. Egyetlen hibája csak annyi, hogy tényleg sötét nekem. Így, bár próbálgattam itthon, annyira nem tudok róla véleményt alkotni. Viszont a húgom színéhez passzol, úgyhogy el lesz használva. 


Összességében ha hasonló a bőrtípusotok, mint nekem vagy esetleg egy kicsit zsírosabb, akkor érdemes kipróbálni. Viszont száraz bőrre semmiképp nem ajánlanám és nagyon zsírosodóra sem. Ha van a színetekben korrektor, azzal is érdemes próbát tenni, drogériás viszonylatban nagyon jónak nézem.

Sajnos az alapozó három hetes bőrjavító hatást nem igazán tudom tesztelni, mivel amúgy is a bőröm javításán fáradozom és mivel több új terméket használok, nem tudom, melyik segít éppen. Viszont rontani nem rontott a helyzeten az biztos. Nálam bekerült a kedvencek közé.

Találkoztatok már ezzel az alapozóval, korrektorral? Használtok más alapozót a márkától? 

0 megjegyzés: