Áprilisi kedvenceim



Régen volt már kedvences bejegyzés, nem lett volna sok értelme készíteni, mert idén főleg arra koncentráltam, hogy a régebben vásárolt dolgokat használjam el. Az utóbbi két hónapban azonban elkezdtek újdonságok is begyűrűzni a mindennapjaimba. Áprilisban ezeket használtam a legtöbbet és a legszívesebben.


Nézzétek meg a videót és/vagy görgessetek lejjebb! Sajnos a videóvágó megviccelt és az utolsó másfél mondatot nem mentette le. Ami még mindig jobb, mint az első húzása, amikor is az első 2 perc tűnt el nyomtalanul. Sajnos már nem volt időm javítani, ha ma még fel akartam tölteni, mivel a feltöltés kb. 3 óra, a mentés meg 5. :DD


Garnier Fructis Densify gránátalmás sampon a dúsabb, vastagabb hajért - Sokszor úgy érzem, tényleg elkezdtem érezni ennek a samponnak a dúsító hatását, bár ezt igen nehéz számomra tesztelni. Viszont ami miatt nagyon szeretem, az az, hogy sokkal tovább élvezem a frissen mosott haj érzését, mint sok más samponnal; nem lapul le olyan hamar a hajam.

Zoya goes pretty argán olajos shea vaj - Szuper, mindenre jó kence, mely organikus és csupán két összetevőbő, shea vajból és argán olajból áll. ITT írtam róla bővebben. 

The Body Shop Cseresznyevirágos parfüm - Virágos, gyümölcsös finomság, tökéletes, friss, tavaszi illat. ITT olvashattok róla, illetve a szettről, amiben kaptam.  

Daiso Japan mitesszer eltávolító lehúzható arcmaszk - Kátrányszínű, sűrű anyag, ami a bőrre kenve megszilárdul és kiszívja a zsírt/olajat. Mitesszerrel küzdőknek nagyon tudom ajánlani, hamarosan jön a teszt róla, képekkel. :)

The Body Shop E vitaminos arcpermet - Meleg napokon ezzel frissítem fel az arcom, akár van rajtam smink, akár nincs. Feloldja egy kicsit a sminket, amit így könnyen lehet javítani. Az E vitamint nagyon szereti a bőr, úgyhogy nem csak felfrissülés szempontjából jó ez a termék. 


L'oréal Skin Perfection szérum - A fiatalabb, még nem ráncos bőrt hivatott szebbé tenni erőteljes bőrjavító hatóanyagaival. Kicsit kakukktojás, mert márciusban használtam mindennap, áprilisban pedig csak azokon a napokon, amikor sminkeltem is, mivel masszívan teszteltem egy másik arcra valót. Viszont mindig örömmel nyúltam a szérumért és a hozzá tartozó krémért is. Mióta használom, szebbnek látom a bőröm, ráadásul nagyon jó sminkalap.

Essence Lash Princess szempillaspirál - Előszeretettel használom ezt a spirált, mióta megérkezett a PIXIBAG-ben. Szép, természetes hatású pillák érhetőek el vele, melyek tényleg feketék és tartósak is lesznek. Azt hiszem, ez a darab nem csak a mostani kedvenceim közé fog bekerülni. 

Mentolos EOS - Nem is tudom, mit mondjak erről a termékről, hiszen szerintem már mindenki ismeri. Azt szeretem benne nagyon, hogy csak kellemesen bizsergeti az ajkakat, amiket szuperül hidratál is. Cuki a csomagolása és finom illata van. 

Holika Holika Petit Watery BB krém - Olcsó koreai BB krém, amelyet még száraz bőrre vettem, de kombinálton fogyasztok végül el. Mindkét bőrtípussal jól megfért nálam. Azt szeretem benne, hogy nagyon jól felveszi a bőr színét. Szinte láthatatlan lesz, mégis elkendőzi a finomabb bőrhibákat. 

Catrice Prime and Fine szemhéjalap - A kivont Essences után sokáig keresgéltem és nagyon örülök, hogy rátaláltam erre. Tökéletes, imádom. Egész nap szépen a helyén tartja a szemsminket, könnyű vele dolgozni és még az applikátorát is szeretem. 

Szerepel itt olyan termék, amit használtok, szerettek? Esetleg olyan, ami Nektek nem vált be? 

0 megjegyzés: