Smink ékszerhez | Rossetti Bizsu



Mára egy sminkes videót hoztam Nektek, egy olyan fortéllyal, amihez gyakran nyúlok. Szeretem a színeket és nem félek a sminkemben is használni őket, de szeretem összehangolni a dolgokat, ezért a kedvenc ékszereimhez, ruhadarabjaimhoz megvannak a jól bevált sminkjeim. 

ITT olvashattatok róla, hogy rendeltem pár szépséget a Rossetti Bizsutól. Az egyik fülbevalót nagyon megkedveltem a csomagból és gondoltam megmutatom, hogyan készítek el hozzá "a színeiből" egy sminket. 


Nézzétek meg a videót és/vagy görgessetek lejjebb a felhasznált termékek listájáért! Ha itt nem tudnátok lejátszani a videót, kattintsatok IDE és nézzétek meg a YouTube-on! Nézzétek HD minőségben! 


Amiket a videóban használtam:
Catrice Prime and Fine szemhéjalap
Szemhéjpúderek: Egy régebbi négyágyas Catrice palettából (sajnos már nem tudom a nevét, ez az átka annak, ha mágneses palettába pakolsz)
Maybelline The Colossal Kajal fekete szemceruza
Essence Lash Princess szempillaspirál
H&M szemöldökceruza Light Brown
Pupa Like a Doll pirosító 203 Golden Peach
Rimmel Oh My Gloss! szájfény 140 Glossip Girl 


A fülbevalót megtaláljátok a Rossetti Bizsu webshopján. A többi videómat ITT találjátok. Iratkozzatok fel a csatornámra, hamarosan elérjük a 3000 feliratkozót! :)

Szoktatok színes sminket készíteni hétköznapra? Sminkeltek a kiegészítőtökhöz/ruhátokhoz?

0 megjegyzés: