Júniusi PIXIBOX



Annyira vártam már ezt a dobozkát, a beharangozók alapján (ugye mindig előre megtudjuk, milyen márkák és milyen kiszerelésű termékek lesznek a boxban) valami nagyon ütősre számítottam és nem kellett csalódnom. Ahogy kézhez kaptam, rögtön szét is robbantottam és elkezdtem próbálgatni a termékeket. Alig bírtam visszafogni magam, hogy azért még szépen mutassanak a képeken. Íme a júniusi PIXIBOX! 


Eucerin DermatoCLEAN 3az1-ben Micellás arclemosó - 20ml, minta termék - Egy lépésben távolítja el a bőrről a szennyeződéseket, a szem környékéről a sminket és egyben tonizál is. Minden brtípusra, akár érzékeny bőrre is használható, nem kell leöblíteni, a bőr tiszta, friss és ragyogó lesz. Nagyon szeretem a micellás lemosókat, beelőzték nálam a többi lemosót. Az Eucerintől még nem próbáltam, kíváncsi leszek rá. A méret is szuper, egy rövidebb nyaralásra, kiruccanásra igencsak praktikus ez a kiszerelés. 

L'OCCITANE Shea Vajas kézkrém - 10ml, minta termék - Gyógyító és simító hatású kézkrém 20% shea vajjal, méz- és mandulakivonattal, E-vitaminnal. Könnyű illatát jázmin és ilang-ilang adja. Volt már egy ilyen kiszerelésű rózsás kézkrémmintám a márkától, féltve őriztem és imádtam. Ez kicsit sűrűbb, de hamar beszívódik és kellemes illata van. Nagyon szereti a bőröm a shea vajat, így a táskám lakója lesz, hogy gyakran tudjam használni. 

Bvlgari Aqua Divina női parfüm - 1,5ml, minta termék - "A Bvlgari bemutatja az Aqua Divina-t, mely a Földközi tenger csodáiból született. A fény és illatok földje, ahol varázslatos virágoskertek nyúlnak a tenger felé. A frissesség ragyogó hullámaként ragadnak magukkal a bergamot tengeri jegyei. Ragyogó és fűszeres energiája magával ragadja érzékeinket." Nagyon érdekes, friss illat. Én inkább az édeskés illatok barátja vagyok, de ez nagyon tetszik.


Revlon Professional Style Masters Modular hajlakk - 200ml, teljes kiszerelésű termék - Közepes tartást adó professzionális hajlakk, minden hajtípusra. Könnyű kifésülhetősége, finom illata és szép fénye miatt divatfotózások kedvelt kelléke. A Pixi lepett már meg minket termékkel a márkától, azt végül anya használta el és nagyon meg volt vele elégedve. Így - bár nem vagyok nagy hajlakk-barát - bátran fogom elkezdeni használni ezt a hajlakkot, bízom benne, hogy betartja amit ígér és nem lesz tapacs tőle a hajam. 

L'oréal Professionel Mythic Oil szépségszérum - 45ml, utazó méretű termék - Hajápoló szérum a légies, puha, ragyogó hajért, argán-, gyapotmag-, lenmag-, szőlőmag- és avokádómag olaj kombinációjával. Ennek a kencének nagyon örülök, sok jót hallottam már róla és szerettem volna kipróbálni. Nagyon jó illata van, majd meglátjuk mit tud, leváltja-e a mostani Kérastase olajamat. 


Uriage Surgras Liquide Dermatologique tusfürdő - 50ml, utazó méretű termék - Termálvíz alapú, kímélő, hidratáló tusfürdő érzékeny bőrre. Megelőzi a bőr kiszáradását, segít megőrizni a bőr természetes hidrolipid rétegét. Arcra, testre és babák számára is használható, szappan-, paraben-, és színezékmentes, nem komedogén, hipoallergén, fiziológiás PH. Szintén Pixi-meglepetésben lapult annak idején egy Uriage krémtusfürdő, amit nagyon szerettem. Ebből kiindulva ezzel a folyékony verzióval is biztosan jóban leszek.

Uriage Bariésun SPF30/UVA ultra-fényvédő arckrém - 50ml, teljes kiszerelésű termék - Termálvíz alapú fényvédő arckrém érzékeny bőrre, különleges sejtvédelemmel. Magas fotostabilitása, széles spektrumú UVA/UVB szűrőrendszere, antioxidán C+E-vitamin és Aquaspongin tartalma az Uriage termálvízzel kombinálva sejtszintű védelmet nyújt a nap károsító hatásaival szemben. Vízálló, oktokrilén-, paraben- és alkoholmentes, hipoallergén. Igen! :D A márka fényvédői állítólag nagyon jók; hatékonyak és nem tocsog az olajtól rövid időn belül az arcbőr. Azt hiszem, ennek a dobozkának ez a sztárterméke, ma már ezt fogom felkenni, nagyon kíváncsi vagyok rá.


Pure Fiji Body Butter testápoló vaj - 15ml, minta termék, többféle illatban - Intenzív hidratálókrém száraz bőrre, hidegen sajtolt szűz kókuszolajjal, egzotikus diókivonattal, tejfehérjével, szójával és golgotavirággal. Az egzotikus diókivonat egyedi keveréke mélyen hidratálja és táplálja a bőrt. A szójaprotein tartalma elindítja a bőrfeszesítési folyamatot, így csökkentve a finom ráncok megjelenését, míg golgotavirág tartalma nyugtatja az igénybe vett bőrt. Extra száraz a bőröm, így jó barátaim a testvajak. Ez a kis aranyos sűrű, nagyon krémes és finom virágos, "zöld" illata van. Egyébként a frangipáni illatverzió került a dobozomba. Egy pillanat alatt beszívta a bőröm. 

Pure Fiji Coconut Sugar Rub kókuszos-cukros bőrradír - 60ml, utazó méretű termék, többféle illatban - A bőrradír friss cukornádkristályaival eltávolítja az elhalt hámsejteket, megtisztítja a pórusokat. Természetes AHA savat is tartalmaz, mely fiatalabbá teszi a bőrt. A hidegen sajtolt kókuszolaj és az egzotikus diókivonat mélyen hidratálja és táplálja a bőrt. Az egész doboz ettől a mangós bőrradírtól illatozott. Nagy, durvának tűnő cukordarabok vannak benne, ami azért jó, mert reményeim szerint nem csak simogatni lehet vele majd a bőrt, hanem tényleg radírozni is fog. Áh, nem tudok kitérni abból, hogy imádom az illatát! Különben nagyon érdekes és szimpatikus a márka. Nézegettem a csomagolást, tényleg a Fidzsi-szigeteken készítik a kozmetikumokat. Milyen menő már?


Ez lapult tehát a júniusi PIXIOX-ban. A kedvencem most a fényvédő és a régóta vágyott hajolaj, de igazából mindennek nagyon örülök. Megint találkoztam új márkával (Pure Fiji), ami nekem szintén nagy öröm. Igencsak szuper lett most ez a dobozka, talán még azt is merem mondani, hogy letaszította a trónról az eddigi kedvencemet.

Nektek hogy tetszik a doboz? Van olyan termék, amit használtok, szerettek, esetleg szeretnétek kipróbálni? 
A terméket/termékeket tesztelésre kaptam - amit ezúton is nagyon köszönök -, de ez természetesen nem befolyásolt a véleményezésben.

0 megjegyzés: