Mango & Papaya Diffúzer | BOMB Cosmetics



Többször esett már szó a blogon, illetve a hozzátartozó Facebook és Instagram oldalon gyertyákról, illatosítókról. Írtam már a BOMB Little Hotties viaszpasztilláiról is; most valami hozzájuk hasonlóan kellemes és aranyos terméket szeretnék Nektek megmutatni. 

Nem voltak ismeretlenek számomra eddig sem a diffúzerek (amit vidéki boltban láttam már nemes egyszerűséggel "illatszóró váza" néven), ajándékba is kaptam már, de valahogy nem volt az igazi. Pár nap alatt elillant belőle a szagos folyadék (mert az illatos jelzővel semmiképp nem illetném) és az üveg alján fura ragacs maradt csak.  Így bevallom, picit talán többet pislogtam a BOMB Cosmetics diffúzerének kipróbálása előtt, mint általában, ha valami újdonság kerül a kezembe, de minden kétségem elillant, amikor kibontottam. 


Igazából már maga a csomagolás is nagyon megnyerő, szívecskés, felhős, csajos. A papírdoboz tetejét felnyitva azonnal éreztem az édes, gyümölcsös illatot, pedig az üvegcse tökéletesen le volt zárva. Kupak ki, pálcák be, ennél egyszerűbb nem is lehetne. Pár óra múlva, mikor visszanéztem, már felfutott a pálcákon az illatosító folyadék és a komódom környékén (ahová elhelyeztem a diffúzert) finom illatfelhő fogadott. Valamivel több, mint fél nap múlva ezt már az egész szobában éreztem. 


Egy héttel később még mindig rengeteg folyadék volt az üvegben. Azzal együtt, hogy a pálcák felszívták és eltelt egy hét, talán csak fél centi fogyott belőle. Egy hónap alatt ez egy, másfél centire változott, de még mindig belengi a szobát a mangós, papayás (én főleg az előbbit érzem) aroma, ami egyáltalán nem tolakodó, viszont nagyon finom édes. Hetente egyszer, esetleg kétszer egy picit megmozgatom a pálcákat, így erősebb lesz az illat. 


A diffúzereket azoknak szokták igazán ajánlani, akik nem szeretnek gyertyát gyújtani, de az én gyertya-mániás szívemet is megérintette ez az illatosító, ami nem mellesleg nagyon dekoratív. Pluszpont az is, hogy sokkal biztonságosabb, mint egy gyertya, nyugodtan ott felejthetjük bárhol. Sőt, akár direkt otthon is hagyhatjuk felügyelet nélkül, mondjuk ha nyaralni megyünk. Mikor hazaérünk, az otthonunk illatosan fogad minket. 

A BOMB diffúzerei 9 változatban kaphatók, van köztük citromszorbet és vaníliás macaron illatú. IDE kattintva meg tudjátok nézni őket. 

Ti mivel szoktátok illatosítani az otthonotokat? Kipróbálnátok a BOMB diffúzerét? 

6 megjegyzés:

  1. Én sokallom érte az 5000 Ftot, de ha olcsóbb lenne, biztos kipróbálnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán majd lesz rájuk valami jó kis akció ;)

      Törlés
  2. Tök jó dolog a diffúzer, de olyan drágák.. ahhoz képest meg azért nem tartanak olyan sokáig (oké, tovább, mint egy illatgyertya, ez világos). Nemrég a tescoban vettem egyet, nem saját márkás, hanem valami más és magnólia illata van, nagyon kellemes, a fürdőszobában tartom, és bár nem valami óriási helyiség, nagyon jól beillatozza az egészet, két hete van meg, de még egy-kettőt kibír szerintem.
    Mondjuk ezeknek a Bomb-osoknak biztos mennyei illatuk van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez a Bombos majdnem olyan, mint amikor belépsz a boltba és többé ki se akarsz menni, mert annyira jó illat van. :D Nem a legolcsóbb dolog az biztos, de akárhogy is nézem, már most tovább tartott, mint bármelyik eddigi gyertyám vagy illatosítóm. Meg olyan jó, hogy nem kell foglalkozni vele, vigyázni rá, elemet cserélni, stb.... :D

      Törlés
  3. KELLLLL

    www.neon-rider-world.blogspot.vom

    VálaszTörlés