Én és a Tangle Teezer



Talán nincs is olyan lány, aki ne találkozott volna a "csodafésűvel". Futótűzként terjedt el és azóta sem lankadt a népszerűsége a Tangle Teezernek. Persze hozzám is nagyon hamar elért a híre, de valahogy nem hittem, hogy annyira szuper lehet ez a fésű, mint amennyire annak mondják, hiszen sokszor láttunk már olyan beauty újdonságot, aminek nagyobb volt a füstje, mint a lángja. Aztán végül egy utazás alkalmával hozzám került egy kompakt verzió és rá kellett jönnöm, hogy bizony van valami a lelkes rajongás mögött. 


A Tangle Teezert Shaun P brit fodrász fejlesztette ki, tervezésük és gyártásuk is Nagy-Britanniában folyik. A speciális kefék kíméletesen bogozzák ki a hajat, nem törik meg a szálakat, miközben puhává és fényessé teszik a hajkoronát. A legelső és legelterjedtebb verzió a The Original, hozzá csatlakozott az évek alatt a Compact Styler, a Salon Elite, a Magic Flower Pot és az Aqua Splash. Nemrég pedig megjelent a Blow-Styling hajkefe, mely kicsit jobban hajaz a hagyományos darabokra (nyele van). A TT nemcsak kíméletessége, de igazán csajos, színes kinézete miatt is kelendő. Népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy 17 darabot adnak el belőle percenként és sajnos már rengeteg hamisítvány is létezik belőle. Az információk a Tangle Teezer hivatalos oldaláról származnak. Link: www.tangleteezer.com 


Compact Styler Először tehát a kompakt verzióval találkoztam, mely kifejezetten táskabarát méretű és kivitelű, hiszen kicsi és levehető talppal rendelkezik, mely megvédi a speciális sörtéket a szöszöktől és egyéb szennyeződésektől. Útközben bármikor előkaphatjuk és felfrissíthetjük vele a frizuránkat.


Az első perctől jóban voltunk, bár a fejem tetején néha kicsit nehezebben birkózott meg a dolgokkal. Úgy éreztem, mintha rövidek lennének a sörték ahhoz, hogy teljesen ki tudja fésülni több rétegen át a hajat, ezért ekkor még nem cseréltem teljesen TT-re. Viszont a hajhosszt úgy vitte, mint forró kés a vajat. A legkisebb fájdalom vagy gyötrődés nélkül fésülöm simára és puhára a hajamat vele, ráadásul még fényesebbnek is látom az eredményt, mint a hagyományos fésűkkel. Ezt egy Douglas parfümériában vettem Bécsben és rögtön fel is írtam a listámra, mint szuper karácsonyi ajándék. Így később anyunak és a húgomnak is rendeltem egy-egy darabot, bár ők a Salon Elite verzióból kaptak és a régi fésűjüket talán azóta sem használták. Ez nekem kicsit fura volt, amíg nem találkoztam az eredeti verzióval... 


The Original ... amit az AVONnak köszönhetően próbálhattam ki. Ez az angol piac legkeresettebb bontókeféje, gyengéden fésüli ki a gubancokat, nem tépi vagy húzza a hajszálakat. Száraz és nedves hajon is használható. Talán eddig kicsit macerás volt a beszerzése, hiszen főleg online voltak elérhetők a csodafésűk, de már az AVONnál is kapható az eredeti TT, melynek normál ára 5000 Ft, de eddig mindig be lehetett szerezni ennél olcsóbban is a katalógusból. 


A kompaktnak is nagyon kellemes volt a fogása, ez mégis valahogy jobban kézre áll. Bár a sörték is ugyanolyan hosszúak a két kefénél, az Original valahogy mégis jobban megoldja a több rétegen át való fésülést. Hajmosás után, még nedvesen átfésülöm a hajam és ettől kezdve semmi problémám vele, reggelente is könnyebben megy a fésülködés. Alapból elég száraz a hajam vége, oda kell rá figyelnem. Hiába használtam rá szuper kencéket, mikor a régi fésűm szárazon való fésülésnél rastogva tépte, törte. A TT-vel ez is megoldódott. Így történt, hogy a régi hajkeféim és fésűim leköltöztek valamelyik fiókom aljára.

Összességében? Tangle Teezert mindenkinek! De tényleg. Kíméletes, alig marad benne pár szál haj fésülködés után, ami ráadásul olyan érzés, mintha az ujjaiddal simogatnád a fejed, mivel nem tép, nem húz, nem roncsolja a hajszálakat. Ha szeretnétek egyet, ajánlom első nekifutásra a The Originalt (hajmosás utánra és reggelre mindenképpen) és ha elvarázsolna a forma és/vagy a színkavalkád, akkor később táskalakónak egy Compact Stylert. 

Nektek van ilyen fésűtök? Ha igen, szeretitek? Esetleg még nincs, de szeretnétek kipróbálni? 

2 megjegyzés:

  1. A kompakt nekem is nagyon bevált, ma már nem is tudom, hogy hogy éltem nélküle...de mégis..kócosan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe :D Bizony, nagyon jó kis találmány ez a fésű. :)

      Törlés