AVON Freesia ajakfilc



Idén egyre inkább húz a szívem a szájra való termékek felé. Próbálok mindenfélét kipróbálni, egyáltalán nem vagyok leragadva csak a klasszikus rúzsoknál vagy a szájfényeknél. Ajakfilccel még nem találkoztam túl sokszor (eddig csak egy volt és nem igazán lettem rajongó), de mint megláttam, hogy az AVONnál csodaszép színek lesznek belőle, kedvem támadt hozzá. Végül a Freesia nevű árnyalatot választottam.


Az ajakfilc csomagolása egy duci alkoholos filcére emlékeztet (az illata is mintha minimálisan alkoholos lenne, amellett, hogy barackosnak érzem). A kupak nagy csattanással, stabilan záródik, bátran bele lehet dobni a táskába, nem fog lejönni. A másik végén a termék színét láthatjuk. A filcvég kemény, kicsit sem rugalmas, így a hegyével könnyen meg lehet rajzolni a kontúrokat, az oldalával pedig kitölteni az ajkak többi részét. Kicsit csiklandozós, karcolós érzés vele dolgozni, de ez az fajta applikátor már csak egy ilyen találmány. 

A filcvég kifejezetten meleg, neonos, eperszín beütésű pinknek tűnik, míg felvitel után a promóciós képeken ígért, inkább hidegebb (kékesebb), erős pink színt kapjuk. Egyenletesen el lehet oszlatni az anyagot, nem lesz foltos, az ajkak hamar beisszák, a végeredmény pedig matt lesz.


Evés, ivás nélkül nálam olyan két órát bír a felvitel után, ami nem túl sok és ha ezzel akarunk nekivágni egy munkanapnak, mindenképpen magunkkal kell vinnünk a terméket, hogy újra tudjuk kenni. Viszont nagyon szépen, egyenletesen kopik és nem éreztem, hogy lenne valami is az ajkaimon. Nem ragad, nem tapad, vízzel is el lehet távolítani. Ami még fontos, hogy úgy vettem észre, hogy oldja a nyál, úgyhogy aki hajlamos rá, hogy rágja vagy megnyalja az ajkait és nem akar emiatt színes fogakat, legyen vele óvatosabb. 

Összességében számomra egy nagyon kellemes termékről van szó, a színét is szeretem és nem zavar, hogy nem a világ legtartósabb ajakra való terméke. Kényelmes viselet, könnyű felvinni és nem kell attól félni, hogy egy rossz mozdulattal szétkenjük. 

Nektek van ajakfilcetek? Szeretitek az AVON ajakra való kencéit? Színeztétek ma valamivel az ajkaitokat? 

0 megjegyzés: