Őszi lazítás | Bomb gyertya és fürdőbomba



Idén ősszel egészen korán belekóstolhattunk a hűvösebb napokba is, volt, aki már a kicsit melegebb sálakat is előszedte és volt, aki már be is fűtött (ez utóbbi én voltam). Bár még október vége és az óraátállítás messze van, már érzékelhetően korábban sötétedik, így esténként előszeretettel gyújtok gyertyát, kádfürdőzöm és/vagy kuckózom egy jó könyvvel, filmmel és persze forró itallal. Pont emiatt a hangulat miatt szeretem az őszt, és biztosan tudom, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Arra gondoltam, hogy megmutatom, milyen dolgokkal kényeztetem magam ilyenkor és Őszi lazítás címmel indítok egy bejegyzéssorozatot. Ez az első darabja ennek, két Bomb Cosmetics termékkel. 


Amikor megmutattam a Bomb összes őszi újdonságát (a bejegyzést ITT találod), több helyen, de főleg az Instagramon tetszettek Nektek a gyertyák. Ez a poharas verzió már a sokadik formája annak, ahogy a márka gyertyáival találkozom, de nem tudom megunni őket. A Gyümölcsös robbanás gyertya leírása szerint egy édes és pikáns illat, mely lime, mandarin, kumquat (törpemandarin) és ananász keveréke. Mandarin és narancs illóolajat tartalmaz, 30-35 órán keresztül ég. 


A kivitelezés nagyon dekoratív, tetszik ez a pohárkrémnek álcázott kinézet, olyan Bombos. A narancssárga színével pedig igazán őszies hangulatú, bár az illatta még a nyarat idézi. Narancs és mandarin keverékét érzem ki belőle, édeskés, de frissítő formában. Körülbelül fél óra alatt tölti be maga körül a levegőt, talán úgy 3-5 méteres körben lehet érezni. Nem ez a Bomb legerőteljesebb illata, diszkrétebben lehet érezni, mint mondjuk a Candy Cane tégelyes gyertyájukat. Az mindent elárasztott az illatával, én imádtam, de tudom, hogy van, akinek az ennyire erőteljes aroma túl sok a jóból. A Gyümölcsös robbanás finom, könnyed, nem tolakodó, éppen arra való, hogy leüljünk mellé és a közelében élvezzük az illatát, mondjuk egy forrócsoki társaságában. Az égési időről szólva, nem tudom, hogy jön ki az a 30-35 óra, én sokkal többre tippelnék az alapján, hogy a legelső égetéskor egy délelőtt alatt nem értünk le vele a pohár pereméig. Utána, ahogy többször meggyújtottam, sajnos már nem figyeltem az időre, csak arra, hogy szépen, egyenletesen ég. A webshopon IDE kattintva tudjátok megnézni, ára 3.290 Ft, más illatokban is kapható. Gyertyarajongónak kihagyhatatlan.


A citrom és lime illóolajat tartalmazó Citrusparti Fürdőbomba felfrissülést hozó pezsgést ígér. Leírása szerint illata citromos habcsók pitére emlékeztet. Szintén az őszi újdonságok közé tartozik és a gyertyához hasonlóan citrusos illattal örvendeztet meg minket. A 160 g-os fürdőgolyó 990 Ft-ért lehet a miénk, a termékadatlapot IDE kattintva találjátok meg.


Ezt a fürdőbombát egy melegebb őszi napra tartogattam, a végén mégis az eddigi leghidegebb napon használtam el. Munka közben sikerült egy huzatos zugban megállnom és délután már hazafelé éreztem, hogy ebből bizony nátha lesz. Hazaérve minden vágyam egy kád forróvíz volt, amibe kis gondolkodás után ezt a golyót dobtam bele. Nagyon jó választás volt, mert bár már éreztem, hogy kezd legyűrni a betegség, a Citrusparti nagyon jó hatással volt rám. Picit talán fura a hasonlat, de olyan enyhülést hozott, mint a citromos forróitalpor. A vízbe érve - ami neonsárga lett tőle - azonnal elkezdett szétpezsegni és totális citromillattal lepte el a fürdőszobát. Fürdés után a fürdőbombában lévő vajak jótékony hatását is éreztem, a bőröm puha és hidratált volt és elmondhatatlanul hálás voltam, amiért nem kellett testápolóval bíbelődnöm; siettem az ágyba kuckózni. 

Hamarosan jövök a következő pihenős, lazítós bejegyzéssel. Ha tetszik Nektek, továbbviszem az ötletet télre is. Arra gondoltam, hogy ebbe a témába bőven belefér egy jó könyv, esetleg pár jó falat is, úgyhogy ilyesmikkel is fogok majd készülni. :)

Szerettek kádfürdőzni? Kuckózni? Van kedvenc kuckózós terméketek, zenétek, filmetek? 

0 megjegyzés: