Masterpiece High Precision szemhéjtus



Számomra a szemsminkek szinte elképzelhetetlenek tusvonal nélkül. Ha mást nem is, legalább egy rövid, füstösen maszatolt farkincát rajzolok a szemem sarkához, de az igazi mégis csak a hosszú, szépen formázott, fekete vonal. Tudhatjátok rólam, hogy legszívesebben filces szemhéjtust használok, ezt találom a legkevésbé macerásnak, mind rajzolás, mind tárolás szempontjából. A GLAMOUR-napok alkalmával vettem meg a Max Factor legújabb tusát (teljes ára 3695 Ft), ami különleges applikátorral van ellátva. Lehet róla hideget-meleget olvasni, lássuk, én mire jutottam vele!


Ez a termék egy klasszikus, filces szemhéjtus, a tubuson kényelmes fogó kialakítással, amíg le nem kerül róla a kupak. Az applikátor úgy néz ki, mint egy jégkrémes pálcika, teljes hosszában egyforma széles, lapos, a vége lekerekített. Láthattunk már ilyet drogériás márkától, az a darab nagy csalódás volt a festék miatt, így nem is volt alkalmam kitapasztalni ezt a fajta érdekes, picit rugalmas, stabil filces véget. 


A festék hihetetlenül intenzív fekete és száradás után is ilyen marad. Az applikátor nagyon szépen adagolja, az első használatnál talán túl szépen is, érdemes kicsit próbálkozni vele a kézfejünkön (én minden tussal ezt csinálom), nem csak ismerkedés céljából, hanem azért is, hogy kiadja a felesleges anyagot. Ezeken a vonalakon azonnal ki is tudjuk próbálni, mivel tudjuk lemosni a festéket. 


A legelső próbálkozás nagyon nem úgy sikerült, ahogy elképzeltem, sokkal vastagabb lett a vonal, mint amilyet szerettem volna. Másodszorra már más szögben próbáltam tartani a tust. A klasszikus filcekhez képest inkább felülről, az applikátor hegyét és oldalát használva sikerült filigránabb vonalat kialakítani.  


De az igazi erőssége ennek a tusnak inkább a vastagabb vonal, amit tökéletesen ki lehet vele tölteni, nem szárad ki közben az applikátor. Könnyen rajzolható vele grafikus tusvonal, ami nagyon nagy divat mostanában, de a mindennapokon is jó hasznát vehetjük, ha szeretjük a hangsúlyos vonalakat. Az applikátor hegyének szélességét zseniálisan ki lehet használni; ha kívülről kezdünk rajzolni vele, egy húzással ki tudjuk alakítani a vonal vastagságát. Aki ezt kitapasztalja és használja, sminkje elkészítésénél sok időt spórolhat. 

A festék tartósságáról szólva, nekem semmi problémám nem volt vele, se halványulni, se maszatolódni nem láttam, pedig használtam csak önmagában is a terméket. Viszont a kézfejemről szinte teljesen le tudtam mosni vízzel, így azoknak, akiknek hajlamos könnyezni a szemük, talán nem lenne jó választás. Nálam összességében egy nagyon jól teljesítő darab ez, szívesen nyúlok érte, nagyon tetszik. A használata csak megszokás kérdése, az applikátor formája ne tántorítson el senkit tőle!

Találkoztatok már ezzel a tussal? Használtok Max Factor termékeket? 

1 megjegyzés: