Havas szilva | TBS


Bár már jócskán elmúltak az ünnepek és a TBS is kifuttatta már a karácsonyi termékeket, most mégis egy ünnepi finomságról lesz szó, mert nem tudok elmenni mellette anélkül, hogy beszélnék róla. A The Body Shop Havas Szilva kollekciója volt az az illat, ami meghatározta az ünnepeket és 2016 első hónapját számomra. Ez azért is érdekes, mert nem szeretem a szilvát. Sőt! Frissen a fáról még csak-csak, de a meleg szilva (szilvásgombóc, pite, stb...) gondolatától kiráz a hideg, így elsőre kicsit sajnáltam, hogy nem Mézi köszönt vissza ismét. Aztán úgy alakult, hogy éppen akkor voltam Pesten, amikor először lehetett találkozni az illattal az őszi GLAMOUR-napokkor és hát elvesztem... 


Megszagoltam a testvajat és le is csaptam rá. Igaz, nem volt szívem ősszel elhasználni és csak november végén vettem elő, amikor már tényleg volt karácsonyi hangulatom. Szilva vagy nem szilva, nem tudom. Más se találta el, akivel megszagoltattam, de mind megegyeztünk benne, hogy melengető, édeskés, gyümölcsös (talán virágos is?) illat ez, amit simán el tudnánk képzelni az adventi vásárban forróitalként. 

Maga a vaj hozza a TBS minőséget, bár kicsit mintha könnyebben kenhető, puhább lenne, mint a többi, amit eddig próbáltam. Jól hidratált, szépen rendben tartotta a nagyon száraz területeket - lábszár, sarok, könyök - hamar beszívta a bőröm és nem maradt ragacsos sem. Mivel a kisebb kiszerelést vettem, csak az említett, szárazabb területekre kentem, így viszonylag sokáig elég volt, csak mostanában fogyott el, igaz, nem figyeltem a mindennapi használatra, de szerintem 2-4 naponta sikerült kenegetni. 


A szaloncukor formára masnizott, papírba csomagolt mini testápoló és szappan szettet a barátomtól kaptam karácsonyra - szuper meglepetés volt. <3 

A testápoló állagra olyan, mintha a vajnak lenne egy hígítottabb változata, nem túl folyós, ha kinyomjuk a tubusból, szépen megtartja magát. A testvajnak kicsit tovább érzem az illatát felvitel után, ez viszont nagyon gyorsan beszívódik és csurig van ezüst csillámmal. Elég apró csillámokról van szó, inkább csak közelről lehet látni őket a bőrön. Lehet, hogy ebben a termékben ez a "havasság"?  Nekem kifejezetten tetszik, bár tudom, hogy sokan nem szeretik az ilyesmit. A hidratáló hatását én inkább normálhoz közeli, csak kicsit száraz bőrre ajánlanám, az extra száraz területekre nálam nem volt elég, de arra úgyis ott volt a vaj. Ezt főleg a hasi területekre és a karomra kentem, illetve előfordult, hogy bedobtam a táskámba kézkrém helyett. 

A szív alakú szappan annyira cuki, nagyon szerettem. Mivel csak kézmosásra használni sajnáltam, ezért kipróbáltam fürdéshez is, bár úgy gyorsabban fogyott. Kellemes volt használni, nem szárította a bőröm, igaz, nem maradt meg az illata fürdés után valami sokáig. A habzást nem vitte túlzásba, inkább krémesen habzott, mint buborékosan - remélem, értitek mire gondolok, bár kicsit nehéz leírni - és nagyon jól tisztított. 

Összességében nekem nagyon bejött ez a szilvás illat, sokkal jobban, mint az áfonyás és kicsit jobban, mint az almás. Remélem, idén is találkozhatok majd vele a boltokban, egy kis testvajat és egy nagy méretű testápolót biztosan beszerzek majd belőle. 

Ti találkoztatok a Havas szilvával? Nektek tetszett? 

0 megjegyzés: