Blistex | Felfedezés


Ajakápolók terén nehezen lépek ki a komfortzónámból, elég sok mellényúlásom volt már, az ajkaim pedig általában szárazak, cserepesek, ha olyan az idő vagy elfelejtem kenni őket, hamar ki is sebesednek. Van pár ajakbalzsamom, amiből mindig van itthon, ha újat kapok/veszek, akkor is általában azokhoz szoktam visszatérni. Nemrég találkoztam először a Blistex márkával, rögtön három ajakápolót kaptam tesztelésre, amiből kettőt szinte teljesen el is használtam már. 


Málna és limonádé ajakápoló - Egészen vékonyka, tekerős csomagolásba rejtették ezt a nagyon illatos ajakápolót, ami számomra egy az egyben PEZ cukorkára hajaz. Ezt erősíti még az is, hogy nagyon finom édes. Mit mondjak, mindig oda kell figyelnem rá, hogy ne fogyasszam el az ajkaimról. :D Pedig felkenés után azért kell egy kis idő neki, mire hatni kezd, viszont ha ezt ki tudjuk várni, nagyon jól felpuhítja az ajkakat. Krémes és nagyon puha az állaga, könnyen fel lehet kenni, de ugyanilyen könnyen eshetünk vele túlzásokba, sokszor sikerült túl vastagon felvinnem. Mondjuk ez szeles napokon nagyon jól jött, vastagabb rétegben kentem fel, így a szél nem csípte ki a számat, pedig ez állandó probléma nálam. 

Kellemes kis termék, napközben szívesen használom, de estére testesebb ajakírt vagy a lejjebb látható krémet választom. De ha nem lenne hajlamos nagyon durván kiszáradni az ajkam bőre, valószínűleg ez a limonádés is elég hidratálást tudna nyújtani. Én megszerettem, a táskám állandó lakója lett, bár hamarosan a végére érek. Biztosan újra fogom vásárolni. Viszont aki nem szereti az erős, édes illatú ajakápolókat - amik ezt a tulajdonságukat felvitel után is sokáig megtartják -, annak érdemes meggondolnia, hogy a kosarába teszi-e. 


Lip Brilliance - A három  ajakápoló közül ez volt az, ami nem került annyira közel a szívemhez, bár nem igazán tudom megmagyarázni, hogy miért. Klasszikus, hosszú kupakos műanyag csomagolásban lehet kapni, könnyen kitekerhető, ezzel semmi probléma. Az illat és az íz itt is édeskés, bár sokkal kevésbé, mint a limonádés darabnál, de el tudom képzelni, hogy még ez is zavarhat valakit. Nálam kicsit sötétebbre színezte az ajkakat, mint az alapszín és csillámokkal és szájfényre emlékeztető (de nem annyira ragacsos hatású) fénnyel emelte ki őket. A felvitelnél oda kell figyelni egy picit a kontúrokra, ne dobjuk fel csak gyorsan, tükör nélkül. Pár óra múlva nyom nélkül eltűnik, de sajnos mintha kicsit szárazabb bőrt hagyna maga után, mint amilyen a felkenés előtt volt. Valószínűleg normál ajkakon jól működik, nekem sajnos nem lett a szívem csücske, de közben azért próbálkozom még vele. 


Ajaknyugtató krém - A csőrös tubus lesz ezek után a kedvencem, ha ajakápolóról van szó. Ha kell, a csőrrel, ha nincs kedvem hozzá vagy jobban be akarom dolgozni, akkor az ujjammal viszem fel a terméket. Kifejezetten olyan, mintha egy gyógyító, nyugtató, ápoló krémet kaptam volna, ami egészen új számomra ajakápoló fronton. 

Lágy, de nem híg, fehér anyag van a tubusban (ha vastagabb rétegben viszem fel, kicsit fehérre mázolja a szám, mintha tényleg valamiféle krémmel kentem volna be). Nálam bőven kell neki idő, mire használ, lassan szívódik be, ezért éjszakára szoktam vele bekenni a szám. Reggel még érzem, hogy fent van belőle egy vékony réteg, de a nagyját beissza az ajkam, ami olyan, mintha kicserélték volna. Még egy egész napos szárító, matt rúzsos kiképzés ajakroncsoló nyomait is teljesen eltünteti. (Nálam elő szokott fordulni, hogy egy ilyen után pár napig is eltart, mire újra valami színeset kenhetek fel, mert annyira cserepesre szárad a szám.) Az illata egyébként olyan, mintha fogrém vagy rágó lenne, ízre is mentolos és ennek megfelelően kicsit bizsergeti, hűsíti is az ajkakat. Számomra alapdarab lett, mindig lesz itthon. Mindig. 


Összességében nagyon tetszik a márka, három termékből két kedvencem is lett, úgyhogy van minek örülnöm. Megnézegettem a termékek árát és hát meglepődtem; nagyon jó áron juthatunk nagyon jó ajakápolókhoz a márkától. Ha Nektek is megtetszettek a kencék, akkor ITT, a Takeme Shop oldalán tudjátok megnézni és akár meg is vásárolni őket. 

Nektek melyik ajakápoló szimpatikus? Próbáltatok már valamit a márkától? 

0 megjegyzés: