PIXIBAG | Március 2016


Nemrég volt szó itt a blogon a februári Pure by Pixibox dobozról (IDE kattintva olvashatsz róla), de máris itt a márciusi kiadás, egy igazán mutatós Pixibag.  A szütyő tarolt, ahogy kikerültek róla az első képek és a márkabeharangozók alapján is igencsak szuper neszesszerre számíthattunk. Lássuk, mi lapult benne! :) 


Azt tudhattuk előre, hogy a Nivea 4 teljes kiszerelésű termékkel képviselteti magát ebben a kiadásban, ezek kerültek a Bag-be, a többiek kiszorultak a dobozba. A  Repair & Targeted Care sampon és kondicionáló balzsam a márka téli újdonságai voltak, különlegességük, hogy "megkeresik" a haj sérüléseit, ott végeznek helyreállítást, ahol arra szükség van. Gyorsan ki is próbáltam őket, a sampon nem igazán nekem való sajnos, a fejbőrömnek, hajtövemnek kicsit erősebb tisztító hatásra van szüksége (ez nem meglepő, hiszen gyorsan zsírosodó hajra használtam a száraz, károsodott hajra való sampont, így nem a termék a hibás), viszont a balzsam (amit ugye a hajhosszra választunk) nagyon jól esett a hajamnak/hajvégemnek - ami most éppen megint a sprőd korszakát éli -, sokkal puhább, könnyebben fésülhető és fényes lett. 

A Kényeztető krémtusfürdő nem ismeretlen számomra, ennek a kakaós verziónak nagyon örültem. Természetesen ez is még aznap jött velem a fürdőbe, amikor megkaptam. Szeretem az illatát és az állagát, nehéz olyan krémtusfürdőt találni, ami lágy, nem darabosan sűrű és nemcsak könnyű, hanem kellemes is eloszlatni a bőrön, ami tényleg puha lesz utána. 

A Protect & Care izzadásgátló deo spray illatára teljesen rákattantam, annyira jó "tisztaságillata" van. Nálam szépen teszi a dolgát, szívesen használom. Nem meglepő, mindig van itthon Nivea spray, megbízhatóan hozzák a hatást, amit elvárok tőlük. 


A Hansaplast sebtapaszt tett a szütyőbe, én örülök neki, hasznos, mindig szükség van rá. Különben a sebtapasz nálunk tipikusan olyan termék, amit elfelejtünk megvenni és ezt akkor nyugtázzuk, amikor szükség lenne rá. Most tuti, hogy van itthon 10 darab, ráadásul a vízálló verzióból. Amúgy is ezt a márkát használjuk, mert nem kell vele nyűglődni, nem nyúlik, nem ragad bele a sebekbe. Felénk - valószínűleg Ausztria közelsége miatt - egyébként szokták azt mondani, hogy "hozz egy hanzaplasztot", ha sebtapaszra van szükség. :) 

Az X-epil egy mini intim mosakodógéllel lepett meg minket. Még nem próbáltam (utazásra szeretném félretenni), de nagyon szimpatikus kis termék, itt is megjegyzem magamnak, hogy jobban meg kell ismerkednem majd a márkával. Ez a gél az intim területek tisztítására, ápolására való, nyugtató hatású kamilla és mályva kivonat, illetve tejsav van benne, amely segít megőrizni az intim területek természetes pH értékét. 

A Pixi a relaxáció új módját is elhozta nekünk, méghozzá ital formájában. A Tranquini elég ígéretesnek tűnik, a mellékelt szórólap szerint "enyhíti a stresszt, növeli a koncentrációs képességet, segítségével átélheted a Flow élményt és kihozhatod magadból a legtöbbet, bármilyen helyzetben." Enyhén szénsavas, gyümölcsös ízű, természetes gyógynövény keverékből és zöld tea kivonatból készül, ráadásul csökkentett cukortartalmú. Még tartogatom a megfelelő (stresszes) alkalomra, de már kíváncsi vagyok rá. 


A Max Factor csempészett egy Miracle Match alapozómintát a csomagba, ezt a húgomnak fogom adni, mivel a 75 Golden árnyalat talán inkább hozzá fog passzolni, mint az én falfehér bőrömhöz. 

A végére hagytam azt a terméket, ami lázban tartott a BAG megérkezéséig. A Max Factor újdonsága a Marilyn Monroe ajakrúzs kollekció, azonnal tudtam, hogy ez lesz a sminkújdonság, ami szerepelni fog a kiadásban, amint kijött az infó. A csodaszép - a mellékelt szórólap szerint egzotikus tónusú bőrre való - Marilyn Cabernet Red lapult a csomagomban. Hihetetlenül szép mélyvörös rúzs és attól függetlenül, hogy nem az én bőrszínemhez ajánlott eredetileg, szerintem jóban leszünk. Hamarosan külön bejegyzést kap. :) 

Nagyon örülök ennek a szütyőnek, szuper volt a tartalma és annyira kis hangulatosra sikerült! Azt hiszem, mondanom sem kell, hogy a rúzs most a kedvencem. A következő kiadás egy igazán különleges PIXIBOX lesz, amiről természetesen minden infót meg fogok osztani Veletek a blog Facebook oldalán (IDE kattintva érhetitek el). 

Ti megvettétek ezt a kiadást? Nektek hogy tetszik a tartalma? 

0 megjegyzés: