Ünnepi füstös alapsmink | AVON Luxe


Ebben a bejegyzésben egy könnyen elkészíthető sminket szeretnék Nektek mutatni. Az ötletem egy alkalmakkor, ünnepekkor (is) viselhető smink volt, ami túlmutat a natúr színeken, füstös, de nem bíbelődős, hamar feldobható és sok mindennel kiegészíthető. Az Avon Magyarország volt olyan kedves, hogy támogasson ennek megvalósításában; a termékeket amiket használtam, tőlük kaptam. 


A termékekről külön bejegyzést készítettem, amiben véleményezem egy kicsit őket, elmondom róluk az első benyomásaimat. IDE kattintva olvashatjátok azt a postot. Ez a bejegyzés kifejezetten a sminkről fog szólni.

Ennél a sminknél kifejezetten a szemeken van a hangsúly és bár talán elsőre úgy tűnik, hogy egy nehezebben elkészíthető szemsmink ez, igazából nagyon könnyen és gyorsan feldobható. Van a dologban némi csalás is. Sokszor hallottam a barátnőimtől, hogy egyszerűen nem tudnak kékekkel és lilákkal szépen dolgozni, ha utóbbival füstös sminket akarnak készíteni, valahogy mindig foltos, maszatos lesz az eredmény. Nos, ez a smink összességében eléggé lilásnak hata a szélére használt rózsaszín miatt, így ez talán megoldás lehet azok számára, akiknek hasonló problémáik akadtak a lilákkal.



Az alapozás és szemhéjbázis után az első lépés a paletta rózsaszínének felpakolása egy pufi ecsettel. Ezt abba a sávba vittem fel, amit a szemsmink szélének szántam, ezzel egyúttal be is határoltam a "keretemet". Ezután a két barnás árnyalatot eldolgoztam a mélyítővonalban egy satírozó ecsettel. A legsötétebb, kicsit kékes beütésű szemhéjpor került a mozgószemhéjra, ezt tökéletesen fel lehetett vinni a paletta szivacsos applikátorával. Ezt a sötét színt összedolgoztam a mélyítővonalba felvitt színekkel, az előzőleg használt satírozó ecsettel. Picit visszakanyarodtam az ecsettel az alsó pillák tövéhez, oda így került a festékből, a belső szemzugba és a szemöldök alá pedig ujjal felvittem a paletta legvilágosabb (fehéres, fényes) színét. Ezután a szempillafestéket is feldobtam. Ennyi, semmi hosszú percekig eldolgozott fekete szemceruzás alap, még csak nem is a pillák tövétől indítottam a satírozást. Én csak így hagytam, nem cifráztam tovább, de még sok mindennel ki lehet egészíteni ezt a füstös alapot. Mondjuk feldobhatjuk arany szemhéjtussal. 


A szemsmink után megigazítottam a szemöldököm, felvittem a pirosítót, highlighterként a szemhéjpúder paletta legvilágosabb színét használtam. Kirúzsoztam, majd beleütögettem a rózsaszín szemhéjpúdert a rúzsozásba. Ha megnézitek a termékekről szóló bejegyzést, láthatjátok majd, hogy a rúzs és a pirosító szépen passzol egymáshoz, a szemhéjpúder rózsaszínéhez viszont nem igazán mennek. Azzal, hogy a rúzsba beleütögettem a szemhéjport, egységesítettem kicsit az összképet. Sokszor nyúlok ehhez a megoldáshoz, azért, mert úgy vettem észre, hogy a rózsaszínes pirosítók nekem nem állnak annyira jól. :) 

Balerinakonttyal, egy csinos fülbevalóval ez a smink megállja a helyét a karácsonyi vacsin, esetleg szalagavatón. Ha szilveszteri buliban viselnétek, dobjátok fel egy erősebb rúzzsal és/vagy egy tusvonallal!

Nektek tetszik ez a smink? Szoktatok füstös sminket készíteni?

2 megjegyzés: