AlmaWin | Természetes tisztítószer


Sosem gondoltam volna, hogy egy tisztítószerről fogok Nektek írni a beauty blogomon, de ennek is eljött az ideje. Amikor érkezett egy sajtólevél az AlmaWin natúr termékeiről, az alábbi sorok ragadták meg a figyelmem:

"A tavasz beköszöntével sokan nagytakarítást tartanak és nem mindegy, hogy mennyi méreg jut a környezetünkbe a klasszikus tisztítószerek révén. Szerencsére azonban léteznek olyan természetes összetevőkből álló készítmények, amelyek nem károsítják a környezetet és mindemellett még hatékonyak is."


Ha követitek a vlogjaimat és az Instagram live bejelentkezéseimet, tudhatjátok, hogy mióta kiderült Pöpike betegsége, elég nagy takarítás-mániás lettem. Pöpikének leukózisa van, ami egy gyógyíthatatlan, elég elterjedt betegség a macskák körében. Fontos odafigyelni a környezetére, mivel ahogy az állatorvos mondta: "gyakorlatilag nincs immunrendszere". Elég nagy erőbefektetést igényel, hogy takarítsak utána, mivel nem éppen segítőkész és mindig kieszik a tálkája mellé, stb... Nagyon fontos tisztán tartani az evő, alvó és egyéb helyeit, ahol megfordul. A hypot például nagyon utálom, ezért próbáltam már természetes készítményekre váltani, például ecettel (Pöpp utálja a szagát) és szódabikarbónával is takarítottam már.

Úgyhogy felcsillant a szemem, amikor tudomást szereztem a lehetőségről, miszerint kipróbálhatok valamit az Almawintől. A Narancsolaj koncentrátumra esett a választásom, mivel elég széles körben felhasználható. Textíliákból lehet vele foltokat eltávolítani, ezzel mosom le a sminkmaradványokat a komódról, mosdóról, ezzel mosom fel a padlót - ott is, ahol Pöpike mellé eszik. 


Teljesen meg vagyok vele elégedve, még a földre pottyant és szanaszét folyt körömlakkot is fel tudtam vele pucolni. Hígítás nélkül mindenféle foltot, pacát, zsírt lehet vele eltávolítani, hígítva pedig minden vízálló felület tisztítására, áttörölgetésére alkalmas. Nagyon jó narancsos-citromos tisztaságillat marad utána, 4-5 másik szert váltott ki, amit azóta nem vásárolok meg. Biztonságban érzem magamat és a macskámat is takarítás után. Ráadásul vegán termék. 

Úgyhogy Nektek is csak ajánlani tudom és ezúton is köszönöm a lehetőséget a kipróbálására! 

Ti mivel szoktatok takarítani? Használtok natúr szereket? 

0 megjegyzés: