Ha törik, ha szakad, avagy keratin alaplakk az ADEN-től


Már olvashattatok tőlem a téli körömproblémákról és azok megoldásáról, de az ADEN Cosmetics keratinos alaplakkja annyira bevált, hogy megér egy külön bejegyzést.

A körmök gyengülhetnek, töredezhetnek, mivel a száraz és hideg téli levegő hatására elkezd pusztulni a keratin. Az én körmeim alapból a gyenge, töredezős-beszakadós, puha fajtából valók - így tél ide vagy oda, rossz volt a helyzet. Mire végre elértek egy olyan hosszúságot, amit kedvemre festhettem és díszíthettem volna, letörött az egyik. Aztán a másik. Utána pedig még egy és még egy, míg az összeset nem reszelhettem nullára és kezdhettem előröl a körömnövesztés-procedúrát. Mert procedúra volt az a javából, még a lelkemnek is, mert ha kiválasztottam egy alkalmat, amin hosszú és szép körmökkel akartam megjelenni, arra biztos elhagytam a hűtlen szarudarabokat.




December végén vettem meg az ADEN keratinos alaplakkját és azóta (lekopogom) alig van problémám a körmeimmel; nem törnek le, nem szakadnak be. Egy kis szemtorna után (mert átlátszó lakk van üvegben, rajta átlátszó matricán pici, szürke betűk) megtudtam a csomagolásról, hogy a lakk megelőzi a körömelszíneződést, és használata után a körmök nem csak megerősödnek, de hosszabbra is nőnek. Ezek után persze nagy reményekkel álltam neki felkenni és olyannyira jónak bizonyult, hogy egy hónapja folyamatosan használom, csak magában vagy színes lakkot fölé kenve is. Volt egy türkizkék lakkom, ami régebben kifogott az akkor használt alaplakkomon és sikeresen szürkésre színezte a körmeimet. Persze, mint nagy kísérletező ki kellett próbálnom, az új alap, hogy bírja a strapát és láss csodát! A körmöm nem színeződött el.


Azt, hogy tényleg gyorsabban nő-e vele a körmöm, bevallom nem tudom megmondani, mert nem szoktam méregetni (sem időben, sem hosszra). De beváltotta a hozzá fűzött reményeimet és ennél több nem is kell. A keratinos alaplakk egész évben használatos darabnak ígérkezik. Annyira ragaszkodó természetű, hogy eltávolítani picit talán nehézkes lehet. Ja, és a mosogatást is bírja!

4 megjegyzés:

  1. szia! :)
    Tényleg nem törik le tőle a köröm? Hatásos?
    És milyen üzletekben lehet beszerezni? :)
    Nekem sajnos mire megnőnének szép hosszúra a körmeim, egyből letörnek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem. :) Nekem nagyon bevált ez a termék, örülök, hogy rátaláltam. Egész évben ezt használtam, csak akkor törtek le a körmeim, amikor nagyokat baleseteztem velük (rájuk csuktam a kihúzható asztalt, stb...). Régen viszont mindig, mintha egyszer csak meggondolták volna magukat és elhagytak. Itt be tudod szerezni: www.adenshop.hu (Azóta tulipános lett a kupakja.) :)

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm az információkat, és a segítséget! :) Azt hiszem be fogok szerezni egyet én is :)

      Törlés
    3. Remélem, nálad is olyan jól szuperál majd, mint nálam. Ha veszel és kipróbálod, majd mesélj róla! :)

      Törlés