Profi sarokápolás otthon

 
Ha nyár, akkor itt a szandálok, papucsok ideje. Mindenki szívesen mutogatja a lábát a pántos kiscipőkben, az összképet csak a száraz, berepedezett sarkak teszik tönkre, amik nem csak, hogy nem szépek, de sokszor fájnak is. Nálam nem csak nyáron áll fenn ez a helyzet, alapból száraz a bőröm, így a sarkamat is mindig ápolnom kell. Sokáig jártam pedikűrre szakemberhez, ahova nem csak, hogy nehezen lehetett időpontot szerezni, de egyre drágább is lett, így olyan megoldást kerestem, ami gyorsan megvan, olcsó és ki sem kell lépnem hozzá itthonról.


Végül a Müller saját márkás termékeinél kötöttem ki – jó pár egyéb próbálkozás után. A csodafegyver egy sarokreszelő és egy krém kombinációja lett. A használatuk végtelenül egyszerű, csak be kell áztatni a lábat, hogy felpuhuljon a bőr. Ezután az érintett területet átreszeljük (csiszoljuk, kinek hogy tetszik), hogy leváljon a felesleges bőr. Nem kell túl durván reszelni, nem leszabni akarjuk a sarkunkat (mondjuk ezzel a reszelővel nem is tudnánk, mert nagyon finom a felülete). A sarok mellett én az egyéb keményedésre hajlomos talpbőr felületeket is át szoktam reszelni – például a talppárna széle, nagylábujj, stb...


Ha kész vagyunk a reszeléssel, jöhet a krém, ami citromos-levendulás illatú és nagyon jól frissít. Addig szoktam masszírozni a talpam, míg be nem szívja a krémet. A csomagolás ajánlata szerint ezt a kencét érdemes akár naponta kétszer is használni, így meggátolja a túlzott mértékű bőrkeményedés kialakulását. Mondanom sem kell, hogy nem használom ilyen gyakran, csak ha reszelek is (több hét elteltével), de így is szépen ápolja a sarkam, talpam. Merem ajánlani azoknak, akiknek – hozzám hasonlóan – olyan szinten be tud repedni a sarka, hogy fájdalmat is okoz.

Cadeavera kétoldalú sarokreszelő 425Ft
Cadeavera FOOT CARE bőrkeményedés elleni krém 645Ft

2 megjegyzés:

  1. Jó kis poszt volt, keresek új krémet az Oriflame-és helyett. Az valami katasztrófa..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző próbálkozásom Avon volt, hasonló véleménnyel vagyok róla, mint te az Oriflame krémről. Nem lettünk barátok... :D

      Törlés