CATRICE Big City Life – The Paris Collection


Még karácsonyra kaptam a kis dobozt, amiben 6 szemhéjpúder, 2 pirosító, szemceruza és duo applikátor van. A szürkés-barnás-rózsaszín és barack árnyalatok remekül használhatóak a mindennapokban. A kollekció szerelem volt első látásra, igazi csajos darab – jó barátnők lettünk.

S, bár már megszoktam, hogy a Catrice termékeknek mindig kifejező/vicces/ütős nevük van; mindig mosolyra húzódik a szám, mikor meglátom, hogy a paletta színeinek milyen találó neveket adtak.

A szemhéjpúderek jól pigmentáltak, krémesek, fényesek, ujjal és ecsettel is használhatóak.
A készletben található applikátor különben remekül felviszi a színeket, amiket össze is lehet dolgozni vele; nincs szükség feltétlenül pluszban más ecsetre.
A két pirosító jól passzol a szemhéjpúderekhez, jól eldolgozhatóak és – ami nálam plusz pont -, az első réteggel nem kapunk olyan erős színt, hogy egész nap rikítani fogunk. Nagyon fehér a bőröm, a legtöbb pirosító már akkor is túl sok, ha csak egy leheletnyit teszek belőle. Régóta kerestem már olyan barackárnyalatú pirosítót, ami picit halványabb színű, felvitel után nem egy narancssárga terület lesz az arcomon, hanem tényleg enyhe, barackos (porcelánbabás) pír. Ezt a moulin rouge árnyalatot nekem találták ki.

A kis kajal ceruza krémes, nem túl kemény, nem túl puha – remekül eltalált középút. Ráadásul tartós is, nem mászik el azonnal a helyéről, ha véletlenül hozzáérsz. Egyszer sikeresen megdörzsöltem a szemem, amíg nem jutottam tükörhöz azt hittem, úgy nézek ki, mint egy panda. A nagy maszat helyett azonban csak egy picit találtam - az ujjamon (!). Egyetlen félelmem, hogy a pici méret miatt elveszítem majd a ceruzát, ha egyszer nem teszem vissza azonnal a dobozba.

A doboz hátulján egy sminkhez kapunk képpel illusztrál, szöveges útmutatót. Persze a dolog csak jelzés értékű, de ha valaki olyat akarna kivitelezni a palettából, minimum a pirosítót kéne felvinnie a szemére és a „la tour eiffel” színt is jócskán meg kéne támadni, mire kiadná a szükséges sötét árnyalatot.

Mutatóba egy smink, amit palettából csináltam:
Összességében egy jól és könnyen használható dologról van szó, ami remek szolgálatot tehet a mindennapokban. Igazi romantikus hangulata lesz az embernek tőle. A csomagolástól pedig a „nekem ez kell” az első reakció.

0 megjegyzés: