AVON Perfect Kiss ajakrúzs


Nagy reményeket fűztem ehhez a rúzshoz, mivel a tél mindig kikezdi az ajkaimat; mindig szárazak, cserepesek. Bár kenem testápolóval és ajakradírt is használok, ha felkenek egy rúzst és egész nap viselem, kezdhetem előröl a kencézést, mivel kiszáradnak az ajkam. Az előző az olajok és az olajos dolgok éve volt, bármit néztem, bárminek olvasgattam az összetevőit, mindig olajra bukkantam. Amúgy is szeretem (és támogatom) a természetes dolgokat és azok használatát, így nagy felbuzdulásomban megvettem az AVON Perfect Kiss egyik ajakrúzsát.


999Ft volt, Peach Peck árnyalatban. A barackos árnyalatok közel állnak hozzám, hétköznapokon iskolába, munkába is használatos darabnak tűnik számomra, bár itt megjegyezném, hogy picit talán pirosabb árnyalatot kaptam, mint amire a katalóguskép alapján számítottam. Oda se neki! A csomagolás klasszikus fémes-fényes, picit talán féltem, hogy könnyen karcolódhat. A rúzs maga krémes, jól kenhető, szépen is fed.


Avokádó és kókuszolajat tartalmaz, amely elvileg segít puhává tenni az ajkakat – eddig működőképes a dolog, ráadásul nagyon finom kókuszillata van. Egész napos használat után sem csomósodik vagy szárad rá az ajkaimra. Perfectebb már csak akkor lehetne, ha Kissálló (...) is lenne. De mivel holnap nem fogok csókolózni, jön velem újra munkába. :)

0 megjegyzés: