Monte Carlo mini körömlakk szett ADEN


Régóta szemeztem már az ADEN körömlakk szettjeivel, kaptam is egyet ajándékba; pont olyat, amit nem választottam volna. Hozzá sem nagyon nyúltam, egészen a múlt hétig, amikor elkezdtem Valentin napi körömmintákon gondolkodni.


Végre jobban megnéztem a színeket és rájöttem, micsoda hiánypótló dologról is van szó számomra. Gyönyörű színeket kaptam, pont olyanokat, amik mindig hiányozni szoktak, ha körömdíszítésről volt szó, mert valamiért mindig inkább a különlegesebb és csillámosabb lakkokat kerestem; sosem vettem még halvány barackos árnyalatú vagy világosszürke lakkot. Kár volt, de most már legalább rájöttem, hogy ilyenem is van és imádom.


A két általam legjobban kedvelt szín a szettből a piros és a gyöngyházfényű fehér. Utóbbitól kicsit féltem, hogy rengeteg réteg kell majd ahhoz, hogy rendesen befogja a körmöm, de nem! Elég a két réteg, ahogy a többiből is. Száradás után pont ugyanazt a színt kapjuk, amit az üvegen keresztül látunk. Fedőlakkal lesz csak tartós az eredmény, különben nálam nem bírta három napig kopás nélkül. Viszont legyünk figyelmesek a fedőlakk választásnál, mert teljes száradás után sikerült felkennem egy olyan fedőlakkot, ami oldotta; így maszatos lett. (Persze sajna nem a márka terméke volt a fedőlakk, úgy kellett nekem.) Az állaga nagyon jó, ideális mintafestéshez, mivel nem túl híg, nem túl sűrű – tökéletes aranyközépút. Ráadásul gyorsan is szárad.


Az ecset klasszikus formájú, de szerencsére nem túl széles, így az én pici körmeimet is ki lehet festeni vele anélkül, hogy a bőrt is kilakkoznám. Az az igazság, hogy a szettek iránt alapból a színespacás kis doboz keltette fel az érdeklődésemet, teljesen az én világom. 5 db 6ml-es lakk fér bele. A lakkok üvege vastag, nem sajnálták belőle az anyagot.


A szetteket 1000-1200Ft körül láttam, mikor a shopline felé szédelegtem. Minden szettben remekül passzolnak a színek egymáshoz, úgyhogy akinek esetleg színpárosítási problémái vannak, nyugodtan bízza magát rájuk. Ahhoz képes, amit kaptam, egy semmi az ára, ráadásul ez a kicsi kiszerelés biztosan el fog fogyni. Aki teheti próbálja ki! Én már szemet is vetettem a következő áldozatokra. :)

0 megjegyzés: