Hajhullás: Ébresztő élesztő

Sokan küzdenek hajhullással, sokan kétségbe is esnek tőle. Én is így voltam. De ahelyett, hogy futunk a drogériába és megvesszük a drága hajnövesztő pirulákat, balzsamokat vagy hajszeszeket, keressünk valódi megoldást a problémára! Semmilyen vitamin vagy olaj nem segít pótolni az elveszített hajmennyiséget, ha nem találjuk meg a probléma okát. Hol kezdődik a hajhullás? Napi 100 szál elvesztése normálisnak mondható, valamint – elnézést a hasonlatért -, ahogy az állatoknál is van vedlés, úgy az embereknél is van tavaszi/őszi hajhullás. Ha végighúzzuk az ujjainkat a hajunkon és a markunkban marad egy csomó haj, ideje elgondolkodni. Sebészeti beavatkozások, gyógyszeres kezelések után gyakran jelentkezik a probléma, ezt sokan tudják. Amit el szoktak felejteni, hogy a haj a hormonális változásoktól és a szervezetünkben fellépő gyulladásoktól is hullhat. Egy lyukas fog kopasz foltot okozhat. 

Ha tényleg hullik a hajunk, nem csak egy természetes mennyiség elvesztéséről van szó, nyomozzuk ki, mi áll a háttérben! Gondolkozzunk el a dolgon és ha kell, forduljunk orvoshoz. Ha orvosoltuk az alapproblémát, magától megindul a haj megerősödése, növekedése. Nekem is volt egy betegségem, amiben a hajam több, mint 50%-át elveszítettem. Mi segített a hajnövesztésben? Az élesztő! Persze nem kell megenni egy kocka élesztőt, elég napi egy csipet. Tele van B-vitaminnal, ami nem csak a hajnak, de a bőrnek és a körmöknek is jót tesz. Pár hét után már látható a javulás és nem is kerül több tízezer forintunkba. Ha nem bírjuk magában megenni az élesztőt, tegyük pl. kenyérbélbe a napi adagot. Nekem és azoknak, akiknek tanácsoltam a fogyasztását, bevált. Egy barátnőm ezzel a módszerrel kezelte a szülés utáni hajhullását. Így bátran merem ajánlani bárkinek. Olyanoknak is, akik alapból nem küzdenek hajhullással, csak egészségesebb, erősebb, fényesebb hajkoronát szeretnének.

0 megjegyzés: