Hugs & kisses paletta


A januári zsákmány videóban már láthattátok az essence Valentin napi kiadásának a szemhéjpúder palettáját nálam. Azóta használtam már párszor, így mesélek róla nektek. Ausztriában vettem meg, 2.95euro volt az ára; sajnos úgy tudom, hogy Magyarországra nem jött be ez a trendkiadás, de ha valaki esetleg jár Ausztriában, vagy meglátja valahol webshopban, hátha kedvet kap hozzá.


Azért is mutatom meg, mert nagyon találó lett a színválogatás. Tetszik, hogy nem csupa pink és rózsaszín, a világoszöld kifejezetten üdítő szín, de magamtól sosem jutott volna eszembe ilyet választani Bálint napra. Maga a szemhéjfesték nagyon apró ezüst csillámokat tartalmaz, krémes, kiadja a dobozban látható színeket felvitel után. Ujjal, applikátorral és ecsettel is jól kezelhető. A dobozban található applikátor nekem kicsit keménynek tűnik, egy szivacsosabb fajtával is kipróbáltam, szebb lett az eredmény. Összességében a paletta tartalma hozza az essence-től megszokott minőséget.


A csomagolás cuki és csajos, bár nekem picit sok a neonos pink belső, de a külső pirosas szín a neonos zölddel kombinálva nekem nagyon bejön. Ami szerintem nagyon felesleges: a LOVE felirat a púderben. Egyszer nyúlsz bele és már sajnálod is, hogy elmaszatoltad a betűt. Persze ötletes, de...

 De a lényeg a lényeg: nézzétek meg a négy színt és ha nem is tudjátok beszerezni ezt a palettát, ihletet meríthettek belőle. Főleg, ha nem akartok rózsaszínben úszni Valentin napkor, mégis vágytok valami különlegesre. :)

0 megjegyzés: