GLAMOUR-napok 2013


Idén – a barátom jóvoltából – eljutottam a GLAMOUR-napokra, ráadásul ezzel ünnepeltük meg a diplomamunkám leadását is. Mindig is tetszettek a kuponos dolgok, szeretek ilyen apró kis fecnikkel vásárolni. Persze nálunk is tartottak kuponos akciókat Szombathelyen, de mégiscsak egy nagy, budapesti pláza után vágyakoztam. Az Aréna volt a legszimpatikusabb, a legtöbbet ígérő, így felutaztunk és a hétvégét a fővárosban töltöttük. Szombaton, mikor megérkeztünk a plázába, alig lézengett még pár ember. Kivágtuk a minket érdeklő kuponokat és vásárlás nélkül végigsétáltuk a plázát, minden boltot jól megnézve. Persze végül vásároltunk is, bár csak egy-két kupont használtunk fel.



Az Yves Rocher bolt volt számomra a meglepetés. Voltam már ilyen boltban Bécsben, de ott nem különösebben érdekelt, talán azért is, mert az eladók furán méregettek, míg az üzletben voltam. (Nem baj, ráfogtam a dologra, hogy biztos irigylik a táskám.) Az Arénában található boltban viszont valósággal elvesztem. Minden eladó kedves volt, de senki nem akart rám tukmálni semmit. Itt vásároltunk a legtöbbet és az általam felhasználtak közül az itteni kupon volt a „legmegérősebb”.



 Végre találtam egy jó arckrémet a száraz bőrömre, kuponnal 40% kedvezménnyel. Erről biztosan sokat hallotok majd még tőlem.

 
Szintén nagy felfedezés volt számomra az YR golyós dezodorja, ami ezerszer jobb, mint azok, amelyeket eddig használtam. Ráadásul az illata is nagyon jó. Arra számítottam, hogy ha már citromos, ez is a szúnyogriasztók emberriasztó illatával lesz megáldva, de nem! Nagyon friss és tartós illatról van szó.



Ugyancsak ebből a boltból való mini kiszerelésű bio vanília hab-és tusfürdő és málna testápoló. A kettő közül még csak az utóbbit használtam, gyorsan beszívódik és hidratál is – valamennyire. Sajnos az extra száraz könyökömön nem tud csodát művelni, de nem is várom el tőle. Abban viszont biztos vagyok, hogy az illata sokaknak nem tetszik, magam is érzem és más is megjegyezte már, hogy gyerekkorom málnás-kanalas orvosságaira hasonlít némiképp. Felkenés után ez picit változik és inkább málnás, mint gyógyszeres illata lesz.


 
A két utolsó termék az Yves Rocher-től: Vanília szappan és vadszeder pezsgő fürdőtabletta. Utóbbit még tartogatom egy darabig, előbbit pedig a már említett hab- és tusfürdővel fogom bevetni, amint elfogy a jelenlegi mandulás tusfürdőm.


A boltban kaptam törzsvásárlói kártyát, mintákat és egyéb hasznosságokat is. :)





Amit mindenképpen szerettem volna megvenni, az egy Cliniqe Chubby Stick. 2000Ft kedvezmény volt kuponnal egy darab termékre, így ezt fel is használtam. Így 3200Ft-ért lett enyém egy, az említett szájra valóból. Picit rosszul éreztem magam a boltban, főleg, hogy egy hölgy több tízezret hagyott ott előttem a boltban, én meg még a kuponomat is meglóbáltam...





A hatalmas küldetés azonban a tökéletes alapozó megtalálása volt. Írni fogok az alapozó-kálváriámról, de most erről annyit, hogy nekem nem létezik elég világos alapozó. Se BB krém (kivéve koreai), se színezett hidratáló. Behúztam tehát hősiesen, szó nélkül szatyrot cipelő párom a MAC boltba, ahol is bőrszínem az eladólánynak is feladta a leckét, de végül megtalálta drága új barátomat, a MAC Studio Fix Fluid SPF15 alapozót. Kicsit pislogtam rá, mikor megláttam az árát (persze nem vártam mást, de akkor is...). Kupon MAC termékekre nem volt, így az eredeti, 8400Ft-os áron vásároltam meg. Nem baj, megérte.



A barátomnak vettünk egy napszemüveget a Vision Express-ben, úgy emlékszem, 20%-kal olcsóbban. Valamint egy táskát a Superdry-ban, ahol bár csacsogtam, az eladó angolnak nézett minket. Ezeken túl csak enni-inni vettünk kuponnal. A Pizza Hut-os lasagne nálam még mindig verhetetlen és a limonádé is, ami narancsos zöld citromos és azóta is próbálom újraalkotni. Láthatjátok, hogy csak egy-két kupont használtunk fel. Mi lett a többivel? Most a körömlakkos dobozomat díszítik. :)


Ti voltatok GLAMOUR-napokon? Szerettek kuponnal vásárolni?

0 megjegyzés: