Balea cseresznye és mandula tusfürdő és testápoló


Végre hozzám is elért ez a cseresznyés, mandulás „finomság”. Igazából a fügés-csokis tusfürdőt szerettem volna megvenni, aztán megláttam mellette ezt is. Lekaptam hát a polcról, aztán a kasszánál kiderült, hogy akció van; 4000Ft felett kell vásárolni és akkor extra pont jár a dm kártyára. Így landolt a kosárban az összeg elérése érdekében a testápoló is. Ez volt a szerencse, mert maga a tusfürdő nem érne nélküle semmit...



A cseresznye és mandula tusfürdő édes-kesernyés illatot áraszt, hozzávetőlegesen addig, míg ki nem kerül a flakonból. Habzik, tisztít, picit még érzed a cseresznyét, lemosod és ennyi. Nálam semmi illat, vagy hidratáltságérzés nem marad.


A testápoló illata megegyezik a tusfürdőjével, míg ki nem kerül a tubusból. (Érdekes, hogy ha kikerül a csomagolásból, a tusfürdő és a testápoló is illatot vált...) Felvitel közben inkább marcipán, később inkább cseresznyés illata lesz, (nálam) 3-4 órán keresztül. Nagyon hamar beszívódik, ragacsos érzést csak egy nagyon picit hagy és nincs benne színezék.


Összességében szerintem egy közepes termékről - termékvariációról van szó, olyan illattal, amit valaki vagy imád vagy utál. Nálam a csomagolásért jár egy pluszpont, szépek a színek és a macaronok (amikhez szerintem nem sok köze van a terméknek).



Limitált termék, így sokaktól hallom, hogy bekészleteznek belőle. Szerintem én nem fogom újravenni, mert bár az illata számomra egész kellemes, a száraz bőrömnek több kell ennél. Normál bőrre azonban remek választás lehet, főleg azoknak, akik szeretik a kicsit kesernyés-magos illatokat.

Ti szeretitek az ilyen és ehhez hasonló, különleges illatú tusfürdőket, testápolókat?

0 megjegyzés: