Alverde Aqua Peeling Perle - gyöngyös bőrradír

 
Sokáig kerestem egy bőrradírt, ami használható az én száraz arcbőrömre is; nem szárít vagy karcol, de végzi a dolgát. A szóban forgó darab elvileg normál és vegyes bőrre való, gyöngy- és tengeri alga kivonatot tartalmaz. Szépen tisztít, eltávolítja az elhalt hámsejteket, puha marad utána a bőr. A nagy, kék szemcséken kívül egészen aprók is vannak benne, ha vízzel érintkezik, felhabzik.


Bár sok radírozó szemcse található benne, talán lehetne egy kicsit sűrűbb, mert az állaga miatt néha hajlamos elvándorolni a kézről, arcról, ha nem vagyok elég gyors... A 75ml-es kiszerelés fele sem fogyott el 8-10 használat alkalmával. Illatra egészen kellemes - picit azokra a gumicukrokra emlékeztet, amik savanyú cukorral vannak megszórva -, frissességet, tisztaságot áraszt. Paraffint és szilikont nem tartalmaz, viszont parfüm van benne.



Heti 1-2 alkalommal ajánlott használni. Ha jól emlékszem, 1000 forint környékén vettem, azóta láttam már leárazva is. Egy próbát megér, ha nincs szükségünk extra erős bőrradírra. Annak, akinek olyan száraz az arcbőre, hogy krémezés mellett is jól láthatóan hámlik - esetleg már sok olyan bőrradírt kipróbált, ami csak tovább szárította a bőrét -, jó megoldás lehet.


0 megjegyzés: