Ha pöttyös, akkor mindent visz! - Pöttyös körömfestés


A pötty örök divat, ahogy a színek is. Így színes-pöttyös körmöket festettem, fogpiszkálóval, ahogy az nálam szokás. :)


Első az alaplakk és egy világos lakk. Ha ezek megszáradtak, a pöttynek kiválasztott színekből cseppentek ki, majd ezeket egyesével viszem fel minden körömre, hozzávetőlegesen arra a részre, ahol a körömvég van.

Ilyen egyszerűen készülnek a vicces, pöttyös körmök. Gondoltam megmutatom nektek, hátha kedvet kaptok hozzá. Lehet még tovább is cifrázni a dolgot persze, például, a gyűrűs- és hüvelykujjak teljes felületét is pöttyözhetjük.

Amit használtam:
e.l.f. Mint Cream
claire's starstruck collection (?)
essence sun club 03 BBC SPLASH REFRESH
essence sun club 04 BBC ORANGE SUNSET
essence colour&go 118 little miss sunrise
essence Fantasia 01 ELVES LIKE LILAC
essence Fantasia 04 HAVE YOU SEEN MY UNICORN?
ADEN keratin alaplakk



Ti szeretitek a pöttyös dolgokat vagy inkább más mintát favorizáltok?
Jöhetnek a színek is? :)

1 megjegyzés:

  1. Pöttyöket mindig szeretjük :)
    Bár én úgy szoktam, hogy gyűrűsujjra pöttyözök "valami mintát". nekem a minden körmön pötty már egy kicsit sok :)

    VálaszTörlés