The Beauty Blogger Tag

Bár nem tudom, hol kezdődik a „beautybloggerség”, egy barátnőm rávett, így én is kitöltöm ezt a kérdéssort.
1, Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Régebben nagyon göndör volt, vasaltam is, aztán egy kis pára, eső és máris göndör lett újra. Aztán egy betegség miatt a hajam majd' háromnegyede kihullott. Szerencsére már rendben van, ám csodálatos változásokat produkált. Most már egyenes és göndör között félúton ácsorog, amolyan laza-hullámos állapotban, amit mások csavaróval érnek el.

2, A hajadat magadnak fested, vagy fodrászhoz mész?
Régebben festetem a hajam, akkor mindig fodrász csinálta. Ha újra festetnék, akkor is szakemberhez fordulnék.

3, Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Leginkább leengedve szeretem hordani, de el szoktam csatolni a (már lenőtt) frufrum, egyszer ebbe, másszor abba az irányba. Tekerem, csavarom, lefonom. De hordom copfban és kontyban is.

4, A manikűrt, pedikűrt magadnak készíted, vagy szalonba jársz?
Magamnak próbálom elkészíteni. Bár még erősen érzem a hiányosságaimat a témában...

5, Milyen gyakran fested a körmödet?
Mostanában határoztam el, hogy igenis mindig lesz lakk a körmeimen. Így most 5-7 naponta szoktam lakkozni, kb. ennyi idő kell ahhoz, hogy lekopjon a körömfestésem. Ez a rutin kb. 2 hónapja állt be nálam, azelőtt mondhatni szökő évente lakkoztam.

6, Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Tavasszal, nyáron, ősszel. Amikor szandálos, papucsos idő van. Télen, zárt cipőben a kutya se látja a lábkörmeimet; csak a macskák itthon, de őket nem zavarja festetlen lábkörmöm látványa, így engem sem.

7, Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Az „el kell indulnom itthonról” sminkem kb. 10-15 perc. Ez általában egy könnyen elkészíthető, tusvonalas szemsmink. De persze órákig el tudok ücsörögni a tükör előtt, ha valami újat, érdekeset csinálok.

8, Mit sminkelsz először? Arcodat vagy a szemedet?
Ha szükséges, hogy az arcomra is tegyek valamit, akkor azzal kezdek.

9, Gyűjtöd a sminktermékeket, vagy csak akkor veszel valamit ha éppen szükséged van rá?
Is-is. A szép szemhéjpúdereknek és a testvajaknak nem tudok ellenállni. Ehhez azért hozzáteszem, hogy ha valamit begyűjtök, akkor azt csak leárazva szerzem be.

10, Milyen gyakran használsz műszempillát?
Tavalyig sosem volt rajtam. Tavaly vagy kétszer. Idén rekordot döntöttem, már vagy háromszor vacakoltam el a műszempillával. Sokáig úgy gondoltam, nem az én világom, de végre már fel tudom rakni, így megesik, hogy tényleg a szempillámat hosszabbítom vele és nem az orromra ragasztom nagy igyekezetemben.

11, Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Nem. Az arcomat csak akkor sminkelem, ha nagyon muszáj.

12, Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Ha reggel sminkelek, mielőtt elindulok, akkor is csak este mosom le a festéket, ha különben a fél napot otthon töltöttem. Sminket csak akkor mosok le hamar, ha valami nagyon erőset, furát festettem fotók vagy csak kipróbálás végett.

13, Elhagynád a házat smink nélkül?
Többször megyek el itthonról smink nélkül, mint kisminkelve.

14, Mennyi "high-end" terméked van?
Van azért néhány, de inkább drogériásak vannak.

15, Esténként eldöntöd miket veszel fel másnap?
Csak ha hajnalban kell kelnem. Akkor kikészítem este a ruhát, hogy legyen elég időm másra, szendvicset pakolni, könyvek után kutatni, stb...

16, Milyen gyakran válogatod a táskáidat?
Nem elég gyakran. Olyan lány vagyok, akinek mindig, minden van a táskájában. Képes vagyok 2-3 napra elutazni egy normál méretű női táskával, mégis mikor előkerülnek belőle a dolgok, meg szokták kérdezni, hogy az egész szobámat magammal hoztam-e. Táskacsere után mindig rájövök, hogy valamit sikeresen az előzőben felejtettem, így általában visszavándorolnak a dolgaim abba.

17, Mikor kelsz fel, és mikor fekszel le?
Minden reggel 6-7 óra között kelek, akkor is, ha a szokásos 22-23 óránál később sikerül lefeküdnöm.

18, Milyen gyakran sportolsz?
Igyekszem mindennap mozogni, ha lehet, minimum fél órát. Persze becsúszik egy-egy lusta nap.

19, Bal vagy jobbkezes vagy?
Kétbalkezes. Na jó, nem. Jobb kézzel írok, ezen kívül viszont minden másra tudom használni a bal kezem is (például rajzolás).

20, Milyen magas vagy?
165 cm. Felvehetem a magassarkút, mégsem vagyok magasabb a barátomnál. A családban én vagyok a legkisebb. A húgom leeszi a fejemről a kását és ezt szereti is az orrom alá dörgölni. :D

21, Beszélsz idegennyelvetek?
A némettel viaskodom. Ezzel mindent elmondtam.


22, Vannak háziállataid?
Kutya, cicák, egy hal. Húginak van egy nyuszija is. De igazán csak a macskák az enyémek. Főleg, ha éjjel be kell őket engedni.

23, Milyen gyakran vagy bloggeren?
Mindennap foglalkozom a blogommal, olvasgatok más blogokat.

24, Olvasol kommenteket a blogokon?
Ha valami érdekel akkor igen.

25, Írsz listát azokról a termékekről, amelyeket más blogokon látsz és meg akarod venni?
Listát nem, de a boltban kutakodás közben eszembe szokott jutni, hogy „jé, ezt ezen és ezen a blogon láttam már és azt írták róla, hogy jó/rossz volt”.

26, Hogy jött a blogod neve?
Negiluy én vagyok - röviden Negi. Volt egy cicám, Dagi Luy (Neveletlen hercegnő után szabadon) és egy másik cicánk Negro. Összerakva a nevüket jött ki a Negiluy, amit még nem láttam sehol máshol. Amióta van internetünk, ezt használom mindenhol. :)

27, Milyen kamerát használsz?
Egy Fujifilm Finepix S-sel fotózom és videózom leginkább.

28, Milyen gyakran takarítod ki a házat?
A házat hetente takarítjuk, kb. A szobámat naponta kell pakolásznom, mert mindig kipakolok, szétszedek, felfordítok dolgokat (például a sminktároló dobozokat). Konkrétan takarítani... Hát, mániákus takarító nem vagyok, de porszívózni 2-3 naponta kell, főleg a macska-szőnyeg páros miatt.

29, Mi a kedvenc színed?
A szivárvány. :) Nincs kedvenc színem, illetve minden színt szeretek. Ha muszáj lenne válaszolnom, akkor mindig mást mondanék, a hangulatomtól függően.

30, Káromkodsz?
Néha. Kicsit. Néha jobban.


31, Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Vásárolni megyünk, mert hétvége lesz és vendégek jönnek. Utána sütni fogok, este pedig remélem, megnézek egy jó filmet.

0 megjegyzés: