BOMB gyertyák leárazva, betárazva


Régóta szemeztem a BOMB gyertyáival, múltkor majdnem rendeltem is egyet, aztán akkor más lett belőle. Most, hogy leárazták őket, már nem tudtam ellenállni. Sokat nézegettem a webshopon, úgyhogy a boltba már tudatosan mentem, csak egy pillanatra inogtam meg, de végül az előre kiválasztott Cherry Pop és Fehér Csoki Trufflé gyertyával távoztam. 

 
Meggyújtani még nem volt szívem, lehet, hogy ezt el is tárazom karácsonyra (ha sikerül). A másik anya ajándéka lett.


Gondoltam megmutatom, hátha kedvet kaptok egy-két kézzel öntött, illóolajjal csábító darabhoz, ha már leárazás van. Persze más akciós terméket is rejt a webshop, csak nehogy úgy járjatok, mint én, hogy leragadtok a honlap előtt órákra. :)
Ti gyertyáztok nyáron is? Szeretitek az illatos gyertyákat?

0 megjegyzés: