PIXIBOX SUMMER - Mit rejt a strandtáska?


Végre hozzám is elért a PIXIBOX-láz. A nyári kiadás, a PIXIBOX SUMMER az első ilyen Beauty Boxom, ami most nem is doboz volt, hanem strandtáska. Mondanom sem kell, nagyon izgultam, mikor megtudtam, hogy van esélyem elcsípni egyet. Aztán jött az e-mail a nyitás időpontjával. Június 18. 11:00. Hopp, pont akkor, amikor az államvizsgám lesz. Szerencsére segédkezet kaptam, amit ezúton is köszönök! Így a visszaigazoló üzenet már ott csücsült a "postaládában", amikor hazaértem. :)

Aki rendelt PIXIt, de még nem kapta meg vagy nem nyitotta ki még, az NE OLVASSON TOVÁBB!

 
Ma délután pedig már a kezembe is vehettem a dobozt, amit én sokkal kisebbnek gondoltam, aztán egy melákot bonthattam ki. A kibontás pillanatait és az első találkozást a meglepetéstermékekkel megnézhetitek az alábbi videón:



Ami a csomagban volt:

DOVE BEAUTY BLOSSOM bőrtápláló krémtusfürdő narancsvirág illattal (250ml)
DOVE BEAUTY BLOSSOM bőrtápláló testápoló narancsvirág illattal (250ml)
DOVE hair therapy hajon hagyható kondicionáló spray (200ml)
Signal WHITE NOW Gold! fehérítő fogkrém (50ml)
Impulse Vanilla Kisses dezodor (75ml)
Rexona MAXIMUM PROTECTION izzadásgátló krém dezodor (45ml)
BIODERMA Photoderm MAX Ultra-Fluide SPF50+ vízálló fényvédő arckrém
Intentív napsugárzásnak kitett, érzékeny, világos, szeplős bőrre. (40ml)
Hell Summer Cool - Limited Edition maracuja és tutti-frutti ízű (250ml)
JOY 2013. június
InStyle 2013. május
PIXIBOX SUMMER strandtáska
Könyvajánló szórólap



Összességében nagyon jó és hasznos dolgok voltak belepakolva a dobozba, bele kell dobni még egy fogkefét és naptejet és akár el is lehet indulni nyaralni. Volt pár termék, ami sejthető volt, volt pár meglepetés is. Biztos,hogy lesz olyan, ami velem jön nyaralni (ha megyek). Hogy negatívat is mondjak; az újságokról tudtunk, tudtuk azt is, hogy mely számok lesznek benne. Nem a következőhaviak, hanem az aktuálisak. A JOY-ban pont tegnap jártak le a McCafé kuponok. :D
De a lényeg, hogy nagyon tartalmas dobozt sikerült összerittyenteni. Hárman vagyunk lányok a családban, szerintem nem figyelek oda és pillanatok alatt szét lesz kapkodva.
Számolgattunk kicsit és arra jutottunk, hogy körülbelül 11-12.000Ft értékű holmi került a dobozba. Mindezt szép strandtáskába csomagolva 3.990Ft-ért. Nagyon megéri, nem? Újravenném.

7 megjegyzés:

  1. Ejha! Még nem találkoztam ilyen PIXIBOX-os dologgal. Mi is ez igazándiból?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepetéscsomag, amiben általában drágább termékek mintái vannak. Ez most a nyári különkiadás volt, így teljes kiszerelésű, ismertebb márkák termékei voltak a csomagban, doboz helyett strandtáskában. Infó és rendelés: www.pixibox.hu

      Törlés
  2. hát..nemtudom..
    elég fura :D a dezodor speciel egy 100ft os ban kapható, nálunk 120ft..
    energiaital szépségboxba..ezeknek én biztos nem örülnék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Impulse-ra gondolsz? A régi Impulse valóban (újra) kapható, ez az új változat viszont elvileg "csak itt, csak most" jelleggel került bele a boxba, boltban még nem kapható. Az energiaitalról szólva; én nem iszom ilyesmit, így ez a termék hidegen hagy ebből a szempontból. Talán kicsit furcsa egy szépségcsomagban, de gondoljunk bele, simán ki is hagyhatták volna, így viszont aki elfogyasztja, az örül neki. Én is örülök, mert van olyan ismerősöm, aki szívesen fogyasztja (ha egészséges, ha nem). Rengeteg munka lehetett összeállítani egy ilyen csomagot, főleg ennyiért. Én értékelem a szándékot, a nyaralós csomagot, ami valljuk be, akkor is főként hasznos termékeket tartalmaz.

      Törlés
  3. Szia!

    Nekem is tetszik a csomag tartalma, szerintem igazán kitettek magukért! :) Nagyon várom már az őszit is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is kitettek magukért, bár láttam, hogy sokaknak nem tetszik, hogy ismert márkák szerepelnek a csomagban. Ez egy teljesen más jellegű megmozdulás volt, mint az eddigi Pixik, de vannak, akik nem tudnak elvonatkoztatni. Ősszel biztosan megveszem a „normál” csomagot; én is nagyon várom már. :)

      Törlés
    2. Én minden egyes Pixiboxot úgy várok, mint egy gyerek. :D Úgy vagyok vele, hogy 4000 forintot egyébként is elköltenék illatszerekre, mert bulizni úgysem járok, nem cigizek, nekem a sport és a szépségápolás a "szenvedélyem". :D A Pixiboxnak köszönhetően pedig lehetőségem van olyan termékeket kipróbálni, amelyeket nem lenne lehetőségem megvenni vagy az áruk miatt vagy pedig azért, mert magamtól nem is jutott volna eszembe. Viszont, ha valami nagyon beválik, akkor legalább tudom, hogy normál kiszerelésben is bátran beszerezhetem, tuti, hogy nem fogok mellé. Ilyen termékek pl. az előző dobozból a Bioderma lemosó, illetve nagy meglepetésemre a Vichy éjszakai krém, ami szintén szuper. :) Nekem a mostani drogériás márkákkal sincs semmi bajom, a Dove tusfürdőnek és testápolónak isteni illata van! :)

      Törlés