Napi smink - városjáró

A tegnapi városjárós, ügyes-bajos ügyintézős szemsminkemet mutatom meg nektek ma. Kellett egy kis változatosság, így elővettem pár színt és ez a szürkés-kékes-barackos dolog keveredett ki belőle. 

 
Először a halvány barackos árnyalatot vittem fel a belső szemzug közelébe, majd a szemhéjam felétől kifelé haladva vittem fel egy lapos fejű ecsettel a krémes állagú kék szemhéjpúdert. Mivel nagyon intenzív színe lett volna, egy pufi ecsettel végigfutottam az egészen az először használt barackos színnel. Így az erős királykék letompult szürkés, kékes, nappal viselhető színné. Ezután a szemem külső sarkától besatíroztam egy sötétebb szürkét a mélyítővonal felé. A szemöldök alá ugyancsak a halvány barackos szín került.


Hagyhattam volna így a sminket, de inkább húztam egy vékony, a szemhéjam közepe felé elvékonyodó tusvonalat is. Ezután már csak a spirálozás volt hátra. Mivel elég meleg volt, csak a szememet sminkeltem ki és ajakápolót tettem fel. Nagyon tartósnak bizonyult a dolog, a képek este készültek, a smink viszont reggel 7-kor.


Amit használtam:
essence hugs&kisses – csillámos barackszín (a képen piros nyíllal jelölve)
essence sun kiss-ed hosszan tartó szemhéjpúder – 03 sunset paradise
the Color institute paletta – sötétszürke (a palettában barnának tűnik, felvitel után szürke lesz, a képen piros nyíllal jelölve)
Barry M Wink - BLACK MARKER PEN FOR EYES
MAXFACTOR - MASTERPIECEMAX
+ecsetek

Sminkeltek a meleg nyári napokon? Bírja a sminketek az egész napos strapát?

0 megjegyzés: