e.l.f. Mint Cream - körömlakk teszt


Idén nagy divat a menta ruhában, kiegészítőben, körmökön. Sok szép menta színű körömlakkot láttam már,  de a legszebb számomra az e.l.f. színvariációja, aminek a nevéhez hűen krémes színe van. Két rétegben szépen fed, a normál ecset pont megfelelő mennyiségű lakkot visz fel, ami szépen terül. Száradás után (alaplakkal) egyenletes felületet ad, még az én bordázott körmeimnek is.

 
Fedőlakk nélkül nem túl tartós, nálam másnap már elkezdett picit lepattogni. A 10ml-es csomagolás praktikus, nekem sokkal jobban tetszik, mint a gömbölyded üveges lakkok, többet egymás mellé lehet tenni kisebb helyre. Az ilyen csomagolással az szokott csak a gondom lenni, hogy felbontás után nem lehet visszatekerni úgy a kupakot, hogy rendesen illeszkedjen az
üvegre. Szerencsére ennél a lakknál ez a probléma nem áll fenn.

 
Összességében nagyon jó kis lakkról van szó, viszonylag hamar is szárad. Fedőlakk nélkül azonban nem ajánlom. Eredeti áron 2.50£, de érdemes akciósan vásárolni, én kb. 1£-ért vettem.
www.eyeslipsface.co.uk

Ti szeretitek a menta színt? Van menta lakkotok?

1 megjegyzés: