Cipőparadicsom Rábapatyon


Rábapatyon (Vas megye) van a környék legnagyobb cipőkomplexuma, a Dr Lupo. 1992 óta működik a bolt (pont egyidős velem). A főépületben első osztályú, divatos modelleket - női férfi és gyerekcipőket árulnak, az outletben a régebbi modellekből válogathatunk - egészen olcsón. Sok rendezvényük is van, tavaszi- őszi szezonnyitó vásár, zenés programok, stb... Problémás cipőkereső vagyok, de itt mindig találok magamnak valamit. 

 
Az egyetlen gond, hogy el lehet veszni a rengeteg szép cipő között, ezért érdemes akár fél napot is eltölteni itt. "A család cipőboltja" a szlogenjük, hát családostól szoktunk bevonulni mi is.



Főleg az outletet szeretem, az eddigi legstrapabíróbb lábbelijeim innen vannak. Egy Ipanema papucsot 3. éve nyúzok és szinte semmibe nem került. Bár ehhez azt is hozzá kell tennem, hogy az outlet részben is a legolcsóbbak a 37-es mintadarabok, ezek közül nagyon szeretek válogatni, mert bár 36-os a lábam, de mindig van egy-két márka, aminek a '7-es cipői jók.


Ami még nálam nagyon nagy pluszpont, hogy pár állatka is éldegél a cipőkomplexumban (és udvarán) ahol egyébként büfé, játszótér és kerti tó is van. Érdemes benézni, ha az ember arra jár, de még érdemesebb úgy tervezni, hogy arra járjunk. :)


Minden alkalomra lehet itt cipőt találni, legyen szó esküvőről, sportolásról, strandolásról.  Vannak egészen különleges darabok is. Táskát, övet, zoknit, stb... is árulnak.

 

Most egy s.Oliver szandállal tértem haza. Szerettem volna egy olyan cipőt, amiben ha elmegyünk nyaralni, sokat tudok sétálni, de mégsem egy egyszerű papucs. Nem volt fontos, hogy színes legyen, csak nézzen ki úgy, hogy az ember ki merjen menni benne az utcára és legyen baromi kényelmes. Aztán megláttam ezt a darabot a legalsó polc leghátuljába bedugva; felpróbáltam és máris tudtam, hogy kell.


Bár a családom szerint ritka ronda darab, főleg azért, mert narancssárga. De jól érzem magam benne és aki nem viszolyog ettől a színtől, biztos meglátja ebben a szandálban a kényelmet. 3450Ft-ért szerintem nagyon megérte. :)

Szerintetek ronda ez a cipő? Szeretitek a narancs színt? Van bejáratott cipővásárló helyetek?

0 megjegyzés: