Egy megcsonkított csomag története

Történt már veletek is olyan, hogy vártatok egy kis csomagot, de felbontva, kifosztva érkezett meg hozzátok? Egy ilyen esetről szeretnék mesélni nektek, aminek nem is az a lényege, hogy valaki kiszedett valamit a küldeményből – ami teszem hozzá, nekem egy fillérembe sem került -, hanem arról, hogy a feladó nem egy vállrándítással intézte el a dolgot.

Az ÁRKÁD Budapest Facebook oldalán láttam, hogy lehet jelentkezni az Arcadium Trendmagazinért, amit nem csak, hogy kipostáznak, de még két minta is jár a csinos újság mellé. Persze jelentkeztem, aztán egyszer csak megérkezett a magazin. Átlátszó csomagolásban, két nappal a feladás után ott csücsült a postaládában, de sajnos nem épen és sértetlenül.


Az újság tetejénél fel volt bontva a csomagolás, a mintáknak pedig lába kélt. Persze az első gyanúm az volt, hogy valamit félreolvashattam, biztos nem is voltak minták. Aztán eszembe jutott, hogy egy barátnőm is kért a kiadványból, így fel is kerestem. Ő sértetlenül kapta meg a csomagot, a Clarins és Kenzo mintákkal. Utóbbiról elmondta, hogy az újság utolsó lapjára volt felragasztva. Az én példányomban ott még a ragasztónak is csak hűlt helye volt. Persze bosszantott a dolog, mert igazán nem nagy értékről vagy termék(ek)ről volt szó, de mégiscsak ajándék lett volna. Írtam hát az ÁRKÁD Budapest Facebook oldalán egy üzenetet, amiben leírtam a történteket, megköszöntem a magazint és javasoltam, hogy legalább a vidékre küldött példányokra csavarjanak legközelebb valami papírt, hogy ne lehessen tudni, mi van a csomagban; senkit ne csábítsanak a minták.

 
Legnagyobb meglepetésemre azonban nem egy egyszerű „Oké, vettük!” üzenetet kaptam, hanem egy elsőbbségi ajánlott csomagot, benne reklámajándékokkal, az ominózus Clarins mintával és – ami számomra a legfontosabb – egy levéllel, melyben leírták, hogy megdöbbenve olvasták soraimat, mivel az újságokat sértetlen csomagolással adták postára. Továbbá, a kellemetlenségekért ezzel az ajándékcsomaggal szeretnének kárpótolni.

Mint írtam, egy fillérembe sem került a Trendmagazin, azt a bevásárlóközpont saját költségén juttatta el hozzám, ahogy később az ajándékcsomagot is. Én is megdöbbentem, de döbbenetem inkább az ÁRKÁD igazgatóság gesztusának, mint a termékminták eltűnésének szól. A legtöbben szerintem csak legyintettek volna levelemre és javaslatomra – az ajándékcsomag nagy, átláthatatlan borítékban érkezett.

A hajcihő tárgya, az ominózus Clarins minta

Nem hibáztatok és nem hibáztattam senkit a minták eltűnéséért és ez a bejegyzés sem azért született, hogy tudja meg a világ, hogy lába kélt az ajándéknak; hanem azért, hogy örömmel tudathassam: vannak még rendes boltok/emberek, akik még akkor is meghallgatják a panaszos szavakat, ha nem tehetnek semmiről.

Történt már veletek hasonló? Érkezett már bontott csomagotok?

6 megjegyzés:

  1. O.ő ez bizar, nagyon rendesek voltak a kárpótlást illetően. Kibontott csomagom nem volt de sikerült anno úgy vennem újságot hogy kilopták az ajándékot belőle én meg csak akkor vettem észre mikor ki akartam bontani az újságomat... Inkább az fordult elő eddig hogy egy hónapot kellett várnom a csomagra egy hét helyett....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyának régebben volt előfizetése női magazinra, amihez mindig járt ajándék. Ha szebb/jobb ajándék volt, akkor nekünk nem járt, mert anélkül érkezett meg az újság. Azóta ha újság kell, irány a bolt. :)

      Törlés
  2. Rendesek voltak, hála az égnek! :)
    Sajnos a Postán néha tűnnek el dolgok, ezzel még a TV is foglalkozott 1 hónapja kb. hogy kismamák is adok-veszek-et játszanak és nem érkeznek meg a csomagok, vagy a fele áru eltűnik. Amikor pedig felelősségre lettek vonva, a reakció az volt: nem éri el a maximálisan meghatározott %-ot az eltűnések és azoknak a száma, tehát minden jól van, ahogyan van. Csak lestem...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nálam nem az a szokásos, hogy eltűnnek a csomagok, levelek. Mivel itt se ajánlott, se elsőbbségi nem volt a csomag, értelme se lett volna reklamálnom. Meg ilyen pici dologgal inkább kiröhögnének, mint komolyan vegyék a panaszt. Ráadásul, mit tudnának tenni a postán? Jelentkezni nem fog az, aki meglovagosította, (hacsak nem egyszerűen megszakadt a csomagolás és kicsúsztak a minták szállítás közben) akkor meg felesleges reklamálni. Persze bántja az embert, mert mindenki szeret ajándékot/termékmintát kapni.

      Törlés
  3. Szia!

    A postát nem érdekli annyira a dolog ez nem újdonság. Ha ajánlva lett feladva egy levél és nem kapja meg a címzett, a postára kell menni reklamálni és akkor néhány hét után kárpótolja a feladót a posta. A feladási díj 15xösét adják vissza maximum ha jól emlékszem. Az átfutási idő elég hosszú, lesz az 1 hónap is mire fizetnek (ha visszajelez a címzett, hogy nem vette át), de ha tényleg ellopják a levelet, akkor érdemes ezt a lépést megtenni. 2x történt velem ilyesmi, de már több éve. Én is cserélgettem dolgokat (nem kismamákkal), de 2 levelemet ellopták.
    Simán pedig nem küldök semmit, mert a sima levél nem visszakövethető, tesz rá a postás.
    Szerintem ha valakinek sok levele érkezik akkor valamelyik elosztó helyen kel lába, mert felfigyel rá valaki és gondolja akkor lenyúlja. Kínából küldtek nekem sok levelet, mikor aktívan ebayeztem, nem mind érkezett meg.
    Lehetne szűrni a lopós emberkéket, ha egy levélbe nyomkövetőt raknának, feladnák sima levélként és jó nagy lenne a boríték, biztos vagyok benne, hogy lába kelne. A rend őreinek csak házhoz kellene mennie és letartóztatni a postást. De erre nincs kapacitása a rendőrségnek meg nem ez a fő gondjuk.
    Nagyon fontos leveleknél marad a tértivevény elsőbbségivel.

    A te példád mindennapos a hiperekben kirakott újságok esetén. Tescoban pl. rengeteg újság van kint, ott szeretek is újságot venni, mert ha van hozzá pl. egy szájfény, akkor azt az újságot hozom haza amiben a szájfény színe tetszik, mert választhatok. De nem egyszer láttam, hogy kilopták belőle :-S Kivolt rakva 5 db, ebből kettőnek nyitott volt a csomagolása és nem volt benne az ajándék.
    Volt, hogy itt a helyi újságárusnál vettem egy női magazint 2 éve. Volt hozzá csomagolva egy pamut nadrág, pont a méretem, még megvan, itthon hordom 37 fokban. De az újság csomagolása nyitott volt és ezt az újságot bentről adta az újságárus, nem is volt belőle kint. Tehát Ő nyitotta ki. :-S Mikor kifizettem mondta, hogy nagyon kicsi nadrágot csomagoltak hozzá és milyen színt kérek. Tehát Ő kibontott több csomagolást is, kül. nem tudná, hogy mindhez kis méretet adtak ajándékba. Ez ritka pofátlan viselkedés, nem is szeretek ott venni semmilyen magazint azóta. Ha a mérete lett volna a nadrág, szerintem Ő maga kilopta volna belőle. Nem volt kint az újság, nem is tudhatta senki, hogy van hozzá valami ha máshol nem látta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére ennél nagyobb gondom nem volt még, teljes csomagom vagy levelem (lekopogom) nem tűnt el és bontottan is csak egy-egy piszlicsáré dolog érkezett. Ezek miatt nem is érdemes reklamálni a postán. Külföldről jövő küldeményt még nem bontottak fel, pedig volt már pár érdekesen dudorodó ebay-es borítékom. Az biztos, hogy nem szabad semmit sem csak „simán” feladni már a mai világban. Szeretnék én megbízni mindenkiben, persze, de a sima levelekre nincs garancia, hogy meg is érkeznek. Nekem a postásunkra nincs panaszom, mert kellemes kis hölgy, udvarias és segítőkész, nekem nem olyannak tűnik, mint aki tesz a küldeményekre. Nem tudom, hol akadt el a minta, már nem is érdekel. :)
      A Tescoban megvásárolható magazinokkal, újságokkal az van, mint a leárazott termékekkel. A vásárló töri, zúzza, húzza-nyúzza, lopkodja darabokban. Oda kell figyelni, hogy ne legyen bontott a csomagolás. :)

      Törlés