Mini e.l.f. zsákmány


Olvashattátok ITT az oldalon is, hogy egy regisztrációért cserébe 50%-os e.l.f. kedvezmény járt. Felhasználtam a kupont, nem volt sok mindenre szükségem, de sikerült végre olyat is megrendelni, amit már nagyon régóta szerettem volna, ráadásul ebben a csomagban jött anyu szülinapi ajándékának egy darabkája is. Tesztek hamarosan. 

 
Silver Beauty Books – Glitter Eyes

Ebben a palettában 12 szín van, egy applikátor és egy szemcerza. A színek csillogóak (glitteresek), ahogy a csomagolás ezüst része is. Ebből kettőt kértem, az egyiket anya kapta, már használatba is vette.
Webshopos ára 3£/db - kedvezmény nélkül.


Makeup Remover Pen

A Studio részlegből való ez a korrigáló filc, nagyon kíváncsi vagyok rá, mert hajlamos vagyok maszatolni a szempillaspirállal, tussal.
Webshopos ára 3.75£/db - kedvezmény nélkül.


Individual False Lashes – Black

Néha próbálkozom műszempillával, ez a következő lépés ebben a „harcban”. Gondoltam már rá, hogy kipróbálom a tincses pillákat, aztán rendelés közben megláttam és arra gondoltam, „ennél olcsóbban úgysem kapok, ráadásul ennek a ragasztója is jó”.
Webshopos ára 1.50£/db - kedvezmény nélkül.

 
Nail Polish – Fire Coral

Szégyen szemre nem volt még korallos lakkom, de most pótoltam a hiányosságot. Hosszú távú barátság kezdetét vélem felfedezni ezzel a lakkal. :)
Webshopos ára 1£/db - kedvezmény nélkül.


14pc Nail Cube – Jewel Tones

Ez a darab viszi nálam a pálmát, az egész rendelést azért kezdtem el, hogy vegyek egy ilyet. Tudom, vannak, akiket nem hoz lázba néhány mini kiszerelésű körömlakk, de engem ez az egész kockadobozos megoldás vonz.
Webshopos ára 15£/db - kedvezmény nélkül.

Szeretitek az e.l.f. termékeket? Tetszik nektek valami a felsoroltak közül?

2 megjegyzés:

  1. Sajnos még nincs E.L.F. termékem, pedig már régóta fenem rájuk a fogam, de olyan sok mindent akarok, hogy nincs annyi pénz ami elég lenne, ha mindent összevásárolnék. Úgyhogy egyenlőre csak álom marad. A lakk készlet irtóra tetszik, megmutatod nekünk őket a körmödön is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bőség zavara a legjobb szinonima az e.l.f. rendelésekre. Úgy tervezem, hogy a lakk-kocka külön bejegyzést fog kapni, sok-sok képpel. :)

      Törlés